Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα EUROVISION. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα EUROVISION. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

ΕΝ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΦΤΑΙΕΙ!

Επειδή τελευταία ασχοληθήκαμε πολύ με τη Eurovision και τον Σάκη...
Το βίντεο που ακολουθεί είναι από τον αντίστοιχο τελικό της Κύπρου το 1991 για την επιλογή του τραγουδιού που θα τους εκπροσωπούσε στο διαγωνισμό.
Για ανεξήγητο λόγο το τραγούδι όχι απλά δεν επιλέχτηκε αλλά έμεινε και στην αφάνεια για πολλά χρόνια.
Το Υ το φέρνει και πάλι στο προσκήνιο!
Μετά από αυτό το Υ magazine και το Υmagblog
ΑΠΑΙΤΟΥΝ :
απευθείας ανάθεση για την εκπροσώπηση της χώρας από την ΕΡΤ στον συγκεκριμένο ΘΕΟ!!!!!


Υ.Γ. Οι στίχοι είναι στα Κυπραίικα!

Το θέμα επιμελήθηκε για το Υ ο Eurovisionολόγος,-Ουφολόγος-ερευνητής

SLADE

Ολόκληρο το άρθρο

Τρίτη 19 Μαΐου 2009

eurovision - the SONG contest

Την καλησπέρα μου σε όλους. Απόψε θα ασχοληθώ με την eurovision. Θα την δω όμως με άλλο μάτι, από άλλη σκοπιά. Το γιατί χάσαμε και δεν πήραμε την πρώτη θέση δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Εξάλλου το έχουν αναλύσει όλοι, ακόμα και ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ μάκης. Τι να πω εγώ μετά;

Εγώ θέλω να σταθώ στον κόσμο που πηγαίνει να παρακολουθήσει αυτό το πανηγύρι από κοντά.
Και όταν λέω πανηγύρι, δεν θέλω να θίξω το θεσμό. Απλά, έτσι πρέπει να το βλέπεις. Δεν χάνεις την εθνική σου περηφάνια ούτε χάνουμε λεφτά. Ένας απλός διαγωνισμός είναι.

Ο κόσμος λοιπόν αυτός, είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει αυτός ο θεσμός. Πάνε εκεί με τις σημαιούλες τους, κάνουν τον χαβαλέ τους, μιλάνε με τους ξένους, αγκαλιάζονται μεταξύ τους, χορεύουν σε κάθε τραγούδι, επικροτούν κάθε εμφάνιση της κάθε χώρας και στην τελική, με λίγα λόγια, περνούν όμορφα. Θα στεναχωρηθούν αν δεν κερδίσει η χώρα τους αλλά μέχρι εκεί. Ποτέ δεν πρόκειται να προβούν σε ακρότητες και ποτέ δεν πρόκειται να γιουχάρουν τον αντίπαλο. Δηλαδή μιλάμε για τις ιδανικές συνθήκες διεξαγωγής ενός διαγωνισμού.

Αντιθέτως, εδώ στην μικρόμυαλη Ελλάδα, χτυπιόμαστε μεταξύ μας αν δεν κερδίσει η αγαπημένη μας ομάδα. Σκοτώνουμε ανθρώπους επειδή απλά τυγχάνει να υποστηρίζουν άλλη ομάδα. Αποδοκιμάζουμε τον εθνικό ύμνο των άλλων χωρών. Βάζουμε λυτούς και δεμένους για να βγούμε πρώτοι. Ψηφίζουμε "έξυπνα".

Εκεί δεν έχει τέτοια. Εκεί θα δεις τον Έλληνα αγκαλιά με τον Τούρκο. Θα δεις τον Κύπριο αγκαλιά με τον Τούρκο. Εκεί θα δεις ότι σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός.
Σημασία έχει να πας για μια εβδομάδα και να περάσεις καλά.

Εδώ σημασία έχει να βγούμε πρώτοι. Να μας λένε οι αδερφές ατάλαντες να ψηφίσουμε έξυπνα. Τι σημαίνει ψηφίζω έξυπνα; Είναι διαγωνισμός και πρέπει να κερδίσει ο καλύτερος. Και αν ο καλύτερος είναι Σκοπιανός, αυτός πρέπει να κερδίσει. Η πολιτική δεν χωράει στη μουσική. Η μουσική όμως χωράει στην πολιτική.

Ολόκληρο το άρθρο

Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

ΑΥΤΟ ΤΟ REMIX ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗ EUROVISION



Το απόλυτο dance κομμάτι!!!!

ΠΡΕΖΑ TV για το Y-Magazine
Ολόκληρο το άρθρο

Κυριακή 17 Μαΐου 2009

Η DITA VON TEESE ΣΤΗ EUROVISION

Δεν ξέρω αν το προσέξατε...
Αλλά χθες η Ντίτα σε κάποια φάση ήταν έτσι...


Και ετσι...




Ολόκληρο το άρθρο

Αυτή ήταν η κριτική επιτροπή της Ελλάδας.


Mάθαμε από έγκυρη πηγή (πιο έγκυρη δε γίνεται) ότι η ελληνική κριτική επιτροπή απαρτιζόταν από τους




-Γιώργο Κατσαρό
-Βίκυ Γεροθόδωρου
-Γιάννη Βαρδή
-Νίκος Γρίτσης
-Αλεξάνδρα Ζάκα

Μπορεί κάποιοι να μη συμφωνείτε, αλλά εγώ δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με τα ονόματα. Αν και μαζεύτηκαν πολλοί στιχουργοί, είναι άνθρωποι που αγαπούν τη μουσική και μάλιστα νέοι, για αυτός που μιλούσαν για "αρχαία" επιτροπή.
Η ψηφοφορία ήταν ατομική και δεν ήξεραν τι ψήφιζαν οι άλλοι, παρά στα τελικά αποτελέσματα.
Ιδιαίτερη συμπάθεια έδειξαν στην Αγγλία και τη Νορβηγία, λογικό, ενώ για το κοινό δεν ξέρουμε τι ψήφισε, αν και υποθέτω Νορβηγία.
Επίσης έμαθα ότι το 12αρι στην Αγγλία το δώσαμε σαν χώρα ελπίζοντας να ξεχωρίσει η Jade και ο Webber και να πάει ακόμα ψηλότερα από την 5η θέση...
Δυστυχώς δεν είχαν όλες οι χώρες την ίδια άποψη...


Our Greek Tv

Ολόκληρο το άρθρο

Μου το πικράνατε το μελαχρινό...

Ένα τραγούδι που ξεχώρισα από τον χθεσινό τελικό ήταν της Εσθονίας. Φυσικά δεν ήταν για την Eurovision. Ήταν πολύ καλό για αυτή τη διοργάνωση!

Για να μη πω για την τραγουδίστρια! Άψογη, απλή...πανέμορφη...





Ολόκληρο το άρθρο

Eurovision 2009 by forget-me-not


Αντε. Και του χρόνου.
Πλάκα είχε!!
Οι Μαγγίρες δεν το περίμεναν, λένε τώρα. Όλη τη βδομάδα έλεγαν άλλα, δεν πειράζει.
Αφού δεν δάγκωσαν τη γλώσσα τους κατα τη διάρκεια της παρουσίασης, πάλι καλά, θα τρέχανε στα νοσοκομεία από δηλητηρίαση.
Ο Ντίμα Μπιλάν δεν έβλεπε μπροστά του με την τούφα στο μάτι μέσα.
Ο Νορβηγός είχε χαλασμένη τριχιά αλλά δεν πτοήθηκε και τους έβαλε τα γυαλιά. Μπράβο αγόρι μου.
Να θυμηθεί να ευχαριστήσει την πρώην του για την έμπνευση.
Η Χαντισέ, κρίμα, δεν έφτασε στις 3 πρώτες θέσεις. Σε ψήφισα, αλήθεια.
Καλέ μου Σάκη, ξέρεις πως είσαι πρώτος στις καρδιές μας...!
Θα στο πουν όλα τα πρωινά-μεσημεριανά.
Φιλάκια.
Καληνύχτες!

Y.Γ. This was not our night, τελικά.
Υ.Γ. 2 Και μην τολμήσει κανείς να πει το παραμικρό για τον Κωστάλα.

Ολόκληρο το άρθρο

Eurovision 0:56

Η Λαμπίρη έλεγε ότι ήμασταν μέσα στους πρώτους 3.
Ξαφνικά....
Σιωπή...
Είμαστε 200 πόντους πίσω από την πρώτη Νορβηγία!!
Ο Αράς με το Αζερμπαιτζάν είναι 3ος!
Τη Γερμανία γιατί δεν την ψηφίζει κανείς; Εκείνος ο τύπος τζάμπα έβγαλε τα φρύδια του και η Ντίτα τζάμπα ξεντύθηκε;;

Ολόκληρο το άρθρο

Eurovision 0:47

Κηρύξατε πόλεμο στους γείτονες!!
Κανένας δεν μας ψήφισε!!
Ούτε μισό πονταλάκι δεν μας έδωσαν!
Μόνο οι Αλβανοί έδωσαν στον fabulous Sakis Rouvas 12...

Ολόκληρο το άρθρο

Eurovision 0:43

Oι Έλληνες ψήφισαν έξυπνα...
Νορβηγία και Αγγλία!
Χαχαχα!!
Τζάμπα προπαγάνδα από τις Μαγγίρες!

Ολόκληρο το άρθρο

Μα τι κακία ειναι αυτή;;;



Και μιλάω για τις αδερφές Μαγγίρα. Μέχρι τώρα, ήταν όλο γέλια και χαρά!!! Με την εκκίνηση της ψηφοφορίας και τους μέχρι τώρα βαθμούς, έχουν κατεβάσει ταχύτητα...κάνουν ότι δεν μπορούν να διαβάσουν τα ονόματα των υπολοίπων παρουσιαστών από άλλες χώρες. Μη μου πείτε ότι δεν έκαναν κάποια πρόβα πρίν...

Ολόκληρο το άρθρο

Eurovision 0:38

Everybody, move your body.
Αδίστακτο FYROM....
Τίποτα δεν μας έδωσε...

Ολόκληρο το άρθρο

Eurovision 0:35

Βουλγαροι φοβήθηκαν μήπως τους κλείσουμε τα σύνορα και μας έδωσαν 12 πόντους...
Κατεβείτε στo Λευκό να πανηγυρίσουμε.
..

Ολόκληρο το άρθρο

Σκούρα τα πράγματα...


Βρε μήπως έδιναν την τρίτη θέση σε εμάς ...από το τέλος;

Ολόκληρο το άρθρο

Eurovision 2009 by forget-me-not


Ζωντανή μετάδοση από το μέτωπο με τα νέα της Γιουροβίζιον.
Μεγάλη μάχη γίνεται, κυρίες και κύριοι, για το ποια χώρα θα καταλάβει την τελευταία θέση.
Οι υποψήφιοι είναι πάρα πολλοί
και οι κριτικές επιτροπές βρίσκονται σε δυσμενή θέση.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλους!


FORGET-ME-NOT


Ολόκληρο το άρθρο

Πίσω από τα φώτα της Eurovision η Μόσχα εξοντώνει χιλιάδες αδέσποτα

Ξεχυλίζει η οργή για τις αποκαλύψεις ότι ο Δήμος της Μόσχας σχεδίαζε την εξόντωση 30.000 αδέσποτων σκύλων της πόλης για την... υποδοχή της Eurovision. Ακτιβιστές καταγγέλλουν ότι υπάλληλοι με χρέη μπόγια ανέλαβαν να εξοντώσουν αδέσποτα με δηλητηρίαση ή ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου...

Σε μία εκκαθάριση που επιχειρήθηκε να κρατηθεί μυστική, αλλά ήλθε στο φως με τις καταγγελίες ακτιβιστών και πήρε διαστάσεις σε διεθνή μέσα ενημέρωσης, ο Δήμος της Μόσχας φέρεται να είχε δώσει εντολή για τη θανάτωση των αδέσποτων σκύλων της πρωτεύουσας εν όψει της διοργάνωσης του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.


Tom Sawyer


Ολόκληρο το άρθρο

Σάββατο 16 Μαΐου 2009

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ !


Ρε αδέρφια για ένα λεπτάκι λίγο: Τι εννοούν με τη φράση "Ψηφίστε έξυπνα" στη Eurovision;;; Τόσα χρόνια δηλαδή ψηφίζουμε έξυπνα; Θα τρελαθούμε τελείως; Ζητάνε από τον κόσμο που ψηφίζει τους ίδιους από την Ιουρασική περίοδο να "ψηφίσει έξυπνα"; Ποιος έχασε το μυαλό για να το βρούμε εμείς; Για να σοβαρευτούμε λίγο! Άντε μπράβο...
Ολόκληρο το άρθρο

EUROVISION REPORT: ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ!


Μόλις πριν από λίγο μας ήρθε mail ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ από τη Μόσχα.Εκτός των άλλων το mail αναφέρει ότι ο Σάκης εφτερνίσθη!!! ΕΦΤΕΡΝΙΣΘΗ!
Ελπίζουμε να αναρρώσει σύντομα και να μην επηρεαστεί αρνητικά από αυτή την εξέλιξη. Για οτιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώσουμε.
"Γιατί εμείς κάνουμε ρεπορτάζ!"...

Ολόκληρο το άρθρο

Ο Μέγας Αλέξανδρος και ο καταραμένος Όφις


Μικρή χώρα, μικρές επιδιώξεις, μικρά όνειρα, μικρές ιδέες... Τα μάτια των Ελλήνων, καρφωμένα στις εικόνες της κρατικής τηλεόρασης, χαϊδεύουν τους κοιλιακούς του εθνικού μας συμβόλου για αυτόν τον μήνα, και αφήνουν στις στιβαρές του πλάτες τις ελληνικές φιλοδοξίες. Η ελληνική γραμμή κρούσης βρίσκεται στην πρωτεύουσα της Ρωσίας, όχι για να συζήσει τη δημιουργία ενός νέου αγωγού, καθώς τα οικονομικά οφέλη πρέπει να καταχωνιαστούν σε τσέπες πολιτικού και ο ελληνικός λαός έφτασε τα όρια του αυτή την εβδομάδα, αλλά για να ξοδέψει τα απομεινάρια του φορολογικού μας υστερήματος σε κουστούμια, πάρτυ, σαμπάνιες, χορευτές και λοιπούς καραγκιόζηδες... Άραγε, το Υπουργείο Πολιτισμού, έδωσε ποτέ κανά τάλιρο για τον άξιο και αυθεντικό Καραγκιόζη του αθάνατου Σπαθάρη;
Καραγκιοζοπαίκτες...
Και εμείς οι φιγούρες τους, πάνω σε ένα πανί που έχει χρόνια να πλυθεί, μπροστά σε μια λάμπα που κάηκε και μυρίζει ακόμα... Μείναμε μικροί άνθρωποι, να κουβαλούμε την κληρονομιά Μεγάλων προγόνων. Μείναμε μικροί άνθρωποι που υποκλινόμαστε στις μικρότητες του γυαλιού... Μαριονέτες.
Διπλωματία του κώλου με πόντους και σημαίες... Πάντα, ο όφις ταπεινώνει. Σκύψτε τώρα το κεφάλι...


Ολόκληρο το άρθρο

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΗΝ EUROVISION KAI ΤΟΝ ΣΑΚΗ


Όλα ξεκίνησαν στη Μόσχα όπου βρίσκεται η Ελληνική αποστολή της Eurovision.Ο Σάκης σε μια στιγμή αδυναμίας έφαγε το νύχι του με αποτέλεσμα να ματώσει η παρανυχίδα. Ο πανικός που ακολούθησε την εξέλιξη αυτή δεν περιγράφεται. Νυχοκόπτες, μπεταντίν και δαχτυλήθρες έδιναν και έπαιρναν. Όλη έπεσαν με τα μούτρα πάνω από τον Σάκη ο οποίος ευρισκόμενος σε κατάσταση αμόκ τραγουδούσε "τρύπησα το δάχτυλό μου" , ενώ οι ψυχραιμότεροι προσπαθούσαν να τον ηρεμήσουν λέγοντάς του ότι δεν πειράζει, ότι θα μεγαλώσει και όλα θα πάνε καλά. Σε δηλώσεις τους οι αδερφές Μαγγίρα αργά το απόγευμα εμφανίστηκαν ξεβράκωτες και αισιόδοξες ότι όλα θα πάνε καλά.

Το θέμα πήρε πολιτικές προεκτάσεις με τον Αλέκο Αλαβάνο να κατηγορεί την κυβέρνηση ότι ολιγωρεί και ότι δεν νοιάζεται. Κάλεσε εκ νέου τον πρωθυπουργό να δώσει απαντήσεις σχετικά με το θέμα της κλινικής απ εξάρτισης για άτομα που τρώνε τα νύχια τους.

Ο κ. Παπανδρέου με τη σειρά του επιτέθηκε προσωπικά στον κ. Καραμανλή λέγοντας: "Φτάνει πια!Η παρανυχίδα έχει φτάσει στο κόκκαλο."

Ακολούθησαν δηλώσεις της Αλέκας Παπαρήγα που κάλεσε το λαό να αντισταθεί στην κακιά συνήθεια του καπιταλισμού και το ΛΑΟΣ που έκανε λόγο για "ξενόφερτες" συνήθειες προκαλώντας ποικίλα σχόλια.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απαντώντας χαρακτήρισε "μικρότητες και αστειότητες" τα όσα ακούγονται περί παρανυχίδων υπενθυμίζοντας ταυτόχρονα τον πρόσφατο νόμο του Υπουργού Παιδείας Άρη Σπηλιωτόπουλου για ένταξη του μαθήματος Δακτυλικής Αγωγής στα ιδιωτικά δημοτικά σχολεία.


Ολόκληρο το άρθρο