Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

ΠΡΟΣ: YMAGBLOG

Δευτέρα 30/3/2009
'Ωρα : 20:30
Πόλη : LAPTOP


Λατρευτοί Ymagblogites,

πίνω το καφεδάκι μου αυτήν την στιγμή στο αγαπητό Δίφωνο στην γενέτειρα μου. Και είπα να σας γράψω. Τελευταία μέρα εδώ. Αύριο πάλι στην ρουτίνα της λατρεμένης μας Θεσσαλονίκης. Μια ρουτίνα που αγαπώ.Η που έμαθα να αγαπώ γιατί πρέπει να περνάμε καλά με όσα μας δίνουν. Μπαίνει και η άνοιξη και γαμώ. Η παραλία θα γίνει αγαπημένος προορισμός. Προορισμός που κάνει την διάθεση σου να χτυπάει κόκκινο. Μου έλειψαν και τα φιλαράκια μου που έχω μέρες να τα δω. Αλλά και δω έχω και γαμώ τις παρέες. Φίλοι πάνω από όλα ρε. Χωρίς αυτούς δεν μπορούμε να πάμε μπροστά. Ούτε πίσω. ΠΟΥΘΕΝΑ. Άντε θα τα πούμε. Θα συνεχίσω τον καφέ μου. Να περνάτε καλά και όμορφα. Α και που 'στε έπονται κείμενα με μεγάλο ενδιαφέρον!!! Φιλιά.

Με εκτίμηση,

4 σχόλια:

Ρατσιστής MR.KAYA,  31 Μαρτίου 2009 στις 1:52 π.μ.  

Στο Δίφωνο πάνε μόνο Αλβανοί...
Πρόσεξέ το.
Έμαθα πως ο Tom, δουλεύει πόρτα στο 49 Streets...!

PJ,  31 Μαρτίου 2009 στις 4:52 μ.μ.  

Ο ΤΟΜ φταίει για όλα ρε... Δε με αφησε να μπω! Που να κουνηθώ στον BodyBulder! Αρα αναγκαστηκα να πάω στο TWO VOICE>>>

Tom Sawyer 31 Μαρτίου 2009 στις 6:30 μ.μ.  

Άκουσα το όνομα μου!Ξέρετε είμαι και πολύ ΤΟΥΜΠΑΝΟ τώρα τελευταία οπότε όχι και πολλά πολλά!Χαχαχαχαχαχα!