Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ TROKTIKO

Έλεος δεν θα πει τίποτα. Λόγια δεν βρίσκω. Κάθε μέρα με κάνει να το σιχαίνομαι περισσότερο. Απλώς σήμερα μου την έσπασε ακόμα πιο πολύ.

Αν δεν έχετε τίποτα να γράψετε, μην γράφετε τότε. Αφήστε τις μαλακίες.
Γράφουν σε μια ανάρτηση: Ντροπή στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA, επειδή έδειξε ταινία με τον Κωνσταντάρα αντί να συνεχίσουν την προβολή των ίδιων πλάνων από το πρωί.

Έλεος. Ποιος σου είπε ρε καθυστερημένε ότι εγώ θέλω να βλέπω τις φωτιές; Που ξέρεις τα γούστα μου; Εγώ θέλω να δω τον Κωνσταντάρα που από στρίγκλος έγινε αρνάκι.
Πρέπει να δω για 8η συνεχόμενη ώρα πως είναι η Πεντέλη στις 10:45 και πως στις 10:50;
Και στην τελική, αν γουστάρω να δω φωτιές, τότε θα το γυρίσω σε άλλο κανάλι.
Αυτό είναι η ελευθερία και γι' αυτό το λόγο έχουμε δεκάδες ιδιωτικούς σταθμούς.
Άλλος βλέπει τις φωτιές και άλλος τον κώλο της Μπεζαντάκου. Ότι θέλει ο καθένας.

Ή μήπως νομίζεις εσύ - εσύ ο καθυστερημένος- ότι η Μαρία Καρχιλάκη και ο Ευαγγελάτος, μας δίνουν την ενημέρωση που θέλουμε; Άντε με τον κάθε παπάρα που γράφει ότι μαλακία του κατέβει.

Και το πιο ωραίο; 3 αναρτήσεις πιο κάτω, έχουν μια φωτογραφία μισή, χωρίς να φαίνεται το κεφάλι μιας γυναίκας - για να παίρνουν τα κλικ και να βγαίνουν πρώτοι- και αναρωτιούνται ποια σταρ, παίζει χωρίς παπούτσια, γκολφ. Αυτό και αν είναι δημοσιογραφία.


Ντροπή να δείχνεις τέτοια όταν καίγεται η Αττική. Ζώο.
Ντροπή και σε μένα που κάθομαι και γράφω αντί να παρακολουθώ εναγωνίως πότε θα σβήσει η φωτιά. Με σιχαίνομαι που είμαι τόσο απάνθρωπος.

1 σχόλια:

Ανώνυμος,  25 Αυγούστου 2009 στις 3:36 μ.μ.  

Κούλαρε ρε φίλε, ο καθένας ότι θέλει γράφει, δικαίωμα του. Δε θα έλεγα καθυστερημένο το δικό του ποστ που γράφει έλεος για τον ALPHA αλλά το δικό σου που κράζεις κάποιον που δε ξέρεις μόνο και μόνο για να πεις κάτι. Είσαι τελείως ανούσιος..

Όσον αφορά το οτι μας ταράξανε με τις φωτιές, συμφωνώ, κι εγώ κουράστηκα.