Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2009

Στου Κουνγκ-Φου τη πόρτα









Όπως ο υπερεπαγγελματισμός που μας χαρακτηρίζει ως χώρα καταστρέφει την αγορά έτσι και η υπερπροβολή μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά . Δηλαδή κουράζεται ο κόσμος από τη συνεχή επανάληψη και αναισθητοποιείται και ο δέκτης και αυτός στον οποίο αναφέρεται η πληροφορία. Έτσι αντί η επανάληψη να είναι μήτηρ της μαθήσεως σε κάνει να πεις "γαμώ τη μήτηρ σας, μας πρήξατε με τα ίδια και τα γίδια"

Στη τελική και επειδή μιλάμε για μοσχάρια και όχι γίδια στη πολιτική και μάλιστα από τα χοντρόπετσα του είδους, η πληροφορία παύει να ενημερώνει και δημιουργεί "δικαστικό προηγούμενο" με αποτέλεσμα όποτε γίνεται μια καταγγελία ο κόσμος αηδιασμένος να αλλάζει κανάλι και να προτιμάει να δει τον έξυπνο κώλο της Πετρούλας παρά να τον πηδήξει.

Δύο κακά μαζί. Eχει πάψει να αντιδρά και να τιμωρεί όπως μπορεί τον απατεώνα και κάνει λάθος χρήση ενός υπέροχου κώλου. Αποτέλεσμα μηδέν και στις δύο περιπτώσεις.

Συμπέρασμα, προτιμάει να τον πηδάνε οι πολιτικοί και να τρώει μάτια ψάρια.

Τους άρχοντες φυσικά και τους βολεύει αυτό. Περίπτωση ευθιξίας δεν υπάρχει, σου λένε αν φάμε χοντρό κράξιμο, τότε βλέπουμε. Ε, το κράξιμο πέφτει όμως τόσο πολύ και μαζεμένο που δημιουργεί σύγχυση και μπάχαλο. Σαν μια κακοοργανωμένη παρτούζα.

Φωνάζουν όλοι οι γυμνοί καλεσμένοι (μπλογκερ, μμε κλπ) γίνεται ένας χαμός και τελικά ο πιο ευλύγιστος και συνηθισμένος σε αναμπουμπούλες πολιτικός καταφέρνει όχι μόνο να ξεγλιστρήσει, όχι μόνο να τον ακουμπήσει σε πολλούς αλλά και να μη "φάει" ο ίδιος κανέναν.

Καλός ο ντόρος (δεν είναι το αρσενικό της Ντόρας αυτή η λέξη) αλλά να οργανωθούμε ρε παιδιά!

Η υπερπληροφόρηση δρα σαν παραπληροφόρηση. Δεν το ξέρατε όταν αρχίσατε να γράφετε?

τη φωτό την βρήκα εδώ

kommatoskyla.blogspot.com