Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

ΑΦΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ- 2

Ο Νικόλας είναι χείμαρρος Δεν κρατιέται. 'Άλλοι πηγαινοέρχονται και άλλοι χαρίζουν στίχους παίζοντάς το, "ποιοτικοί". Ο Νικόλας δεν τα γουστάρει αυτά. Όταν έχει κάτι να γράψει, θα το γράψει. Δεν θα σου δώσει στίχους κάποιου ποιητή απλώς και μόνο για να πει ότι κάτι έγραψε.
Γι αυτό γουστάρω τον Νικόλα.

Η σκέψη ήταν να ειπωθεί η ιστορία σε 4 μέρη. Αλλά ποιος περιμένει τόσο;
Σημασία δεν έχουν τα μέρη και η σειρά. Σημασία έχει το νόημα.
Μπορώ με 3 λέξεις να σου περιγράψω όλα όσα είσαι.
Επίσης μπορώ, με 10 κείμενα να αποτύχω. Για αυτό γουστάρω που είμαι άνθρωπος.
Ποτέ δεν πλήττω. Είμαι διαρκώς σε μια αναζήτηση.

Κατανοώ πλήρως τις προθέσεις των ανθρώπων.
Οι πρώτοι "αγνοούμενοι", δεν είχαν φαγητό στα χιόνια. Και εγώ θα έτρωγα τον κολλητό μου.
Είναι βιολογική ανάγκη. Η ανάγκη για επιβίωση.
Δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω, την ανάγκη για το ψέμα. Το σιχαίνομαι.
Σιχαίνομαι το δήθεν. Σήμερα κάνω αβάντα στο τάδε κορυφαίο blog επειδή θέλω να μου δώσει επισκεψιμότητα. Αύριο, το χτυπάω, γιατί είμαι ήδη στη πιάτσα και κάνω αβάντες σε ταρζάντσίτες. Αυτό είναι μερικοί. Όλη τους η αξιοπρέπεια ισούται με μία προοπτική.
Ούτε καν μισθό. Προοπτική να χωθούν και αυτοί στη λάσπη. Τη λάσπη που οι ίδιοι αφόριζαν.
Απλώς τώρα μας συμφέρει. Τη μια είμαστε με το ΠΑΣΟΚ και την άλλη με τη Ν.Δ.
Όποιος δίνει τα πιο πολλά.

Αναρωτιόμαστε γιατί είμαστε τόσο χάλια σε αυτή τη χώρα.
Τι να πρωτοθυμηθείς; Ότι βάζεις το κονέ σου από τα 13 για να βγεις στο 15μελές;
Ή να σκεφτείς ότι οι δημοσιογραφάρες ήταν κάποτε δημοσιογραφίσκοι που θέλουν να φτάσουν τους πρώτους;

Όλοι έχουν τη τιμή τους. Υψηλή ή χαμηλή. Θεμιτό και αποδεκτό.
Αυτό που μου τη σπάει είναι όταν οι δημοσιογράφοι της σειράς, το παίζουν Τσε.
Σε ποιον; Σε σένα που είσαι μαζί τους και πιστεύεις ότι δεν είναι όλοι το ίδιο.
Παπάρια. Τα ίδια σκατά είναι όλοι τους. Και μαζί τους θα είναι πάντα κάτι ετερόφωτα αστέρια. Αυτοί που γλύφουν και τα κάνουν όλα και συμφέρουν. Αυτοί είναι.

Ο Νικόλας δεν μιλάει από πικρία. Μιλάει από αηδία. Αυτά που είπε και αυτά σας μεταφέρω.
Για το καλό του blog θα κάνει αβάντα σε "σερβιέτες" και "λιμάνια" στο επόμενο ποστ.
Θα βρίσει κάτι ποντίκια και θεοποιήσει κάτι φλώρους με 3 αστυνομικούς συνοδεία.
Ζούγκλα είμαστε. Τουλάχιστον να το παραδεχτούμε.
και

5 σχόλια:

Ο "της σειράς",  10 Ιουλίου 2009 στις 10:52 π.μ.  

Ευχαριστώ.

Σγουραμαλης,  10 Ιουλίου 2009 στις 5:32 μ.μ.  

XAXA, πλάκα έχουμε, γουσταρω. !! ΕΤΣΙ ΡΕ, αυτο ειναι ελευθερια και μπλογκ μιας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΑΣ! οχι μονο καλα λογια...!
Κουλ μου την ψιλοειπες επειδη πηγα και ηρθα? δε πειράζει, καλά εκανες. Και εγω θα σου καψω το διαρκειας του ΠΑΟΚ...

Όλα Free 10 Ιουλίου 2009 στις 7:54 μ.μ.  

Εγω χαιρομαι που γυρισες γιατι ενας Σγουραμαλης παντα χωραει.
Αλλα πολυ νωρις ρε συ. Ουτε που σε κλαψαμε λιγο.

Ο στοχος ειναι οι 10 ασσοι στη βαθμολογια. Αν το πετυχω, θα ειμαι ολοκληρωμενος.

MR. KAYA,  10 Ιουλίου 2009 στις 8:41 μ.μ.  

Αν ήμασταν δέκα, θα τους είχες.

Όλα Free 11 Ιουλίου 2009 στις 4:42 π.μ.  

Αν ησασταν 10, θα ειχα φουνταρει.

Παντως για βοηθεια, με βαθμολογησα με ασσο.