Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

Η Ελληνική γλώσσα (The Hellenic tongue)

Τα μεγαλοβρεττανικά μου είναι χειρότερα από τα Ελληνικά μου. Όμως προσπαθώ να εξασκώ τη μητρική μου γλώσσα και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις γυναίκες που με βοήθησαν να γίνω μετρ στη τέχνη της γλώσσας.

Τα Ελληνικά μου όμως παραμένουν σε κακά χάλια, οπότε κατάλαβα - αργά βέβαια- ότι με κορόιδευαν όταν μου έλεγαν πως ΜΟΝΟ έτσι θα βελτίωνα τη γλώσσα και το λεξιλόγιό μου. Για το συντακτικό μου θα φροντίσει το ΙΚΑ & το ΤΕΒΕ.

Συν Θεσσαλονίκη και χείρα κίνει, λέει η παροιμία, οπότε και εγώ αποφάσισα να καταγράψω πόσες λέξεις γνωρίζω. Στη πορεία ανακάλυψα ότι γνωρίζω και Τούρκικα. Ενώ , απ'όσο θυμάμαι, δεν είχα ποτέ Τουρκάλα γλωσσογυμνάστρια.

Κάποιος να με βοηθήσει για το πως έμαθα τα παρακάτω Τούρκικα που ξέρω???

TURKISH      ENGLISH                     ΕΛΛΗΝΙΚΑ
________________________________________________________________

Afaroz Excommunicate Αφορισμός
Aga Land owner Αγάς
Ahmak Idiot Αχμάκης
Ahtapot Octopus Χταπόδι
Alan Area, ground Αλάνα
Alarga Open sea, distant Αλάργα

Aman For mercy's sake Αμάν
Anadolu Anatolia (East in Greek) Ανατολή
Ananas Pineapple Ανανάς
Anason Aniseed Άνιθο
Anfora Anchor Αμφορέας
Angarya Forced labor Αγγαρεία
Aptal Stupid Απτάλης

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ