Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Ένα συνηθισμένο Σάββατο...

Σήμερα έκανα μπάνιο και κοιτάζωντας τον εαυτό μου στον καθρέφτη, ποιον θυμήθηκα...




μετά άπλωσα μια ενυδατική κρέμα και δοκίμασα το νέο μου τηλεσκόπιο μοντέλο Banistir A 007. Εστίασα στην απέναντι villa, όταν ξαφνικά εμφανίστηκε....η δίδυμη αδερφή της Forget-me-not με μαγιώ να κάνει γυμναστική, οπότε και εγώ άρχισα να τη θωπεύω με τα μεγάλα, σχιστά αμυγδαλωτά μου μάτια




χορτάτος από γυναικεία κάλλη έστρεψα το κυάλι προς τη κατέυθυνση του σπιτιού του Mr Kaya, ο οποίος μόλις είχε γυρίσει από τη σχολή & το σολάριουμ. Μου φάνηκε πρησμένος...



ανήσυχος για την κατάσταση της υγειας του πήρα τηλέφωνο την Forget-me-not η οποία ήταν απασχολημένη να επιδεικνύει μαζί με μια φίλη της την τελευταία τους αποτρίχωση.



Τελευταί μου ελπίδα ήταν ο Προμηθέας με τον Ταμπυ. Μόλις άκουσαν τι τους είπα ξεκαθάρισαν κάποιες "δουλειές" που είχαν και ήρθαν.



Στο τέλος αποδειχτηκέ ότι όλοι ήταν καλά και επί της ευκαιρίας ετοίμασα κάτι πρόχειρο για τσίμπημα με ό,τι βρήκα στο ψυγείο
Ένα μεζέ θα πάρετε και εσείς;

2 σχόλια:

forget-me-not,  13 Ιουνίου 2009 στις 2:27 μ.μ.  

ρεεεεεεεεεεε....
γιατι εβγαλες την αδερφη μου στα φωτα της δημοσιοτητας???

MR. KAYA,  13 Ιουνίου 2009 στις 3:46 μ.μ.  

Σγουρέ, έχεις ρέντα, έπεσα από τον καναπέ γελώντας.