Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

EΞΟΓΟΜΟΛΟΓΗΣΗ


Σε ποιον να πω την αμαρτία μου;Σε ποιον να εξομολογηθώ το πάθος μου;Ποιος θα καταλάβει το "κόλλημα" μου;Έχω και γω μια τρέλα. Τον καλό καιρό. Δεν μπορώ να κλειστώ σπίτι άμα βλέπω ήλιο.Σεληνιάζομαι.Ποδήλατο,Μουσική και πάμε. Τίποτα άλλο. Στιγμές χαλάρωσης αλλά και διαλογισμού. Πλάθω το δικό μου παραμύθι και παίζω το ρόλο μου. Το ρόλο του μικρού παιδιού. Απλά να πηγαίνω και να πηγαίνω. Εγώ και ο εαυτός μου. Κάποια κομμάτια μέσα μου σπαράζουν βλέποντας τον ήλιο να δύει. Θυμάμαι για μια ακόμα φορά ΕΚΕΊΝΗ. Πάντα ΕΚΕΊΝΗ σε τέτοιες περιστάσεις και κατ' ευθείαν ένα χαμόγελο ξεπροβάλλει. Αναπόλησις και ευγνωμοσύνης για εκείνα τα λεπτά και τα συναισθήματα. Συγχωρέστε με αλλά δεν κατάφερα να αντισταθώ στον ήλιο,το ποδήλατο και στα μονοπάτια θύμησης ΕΚΕΊΝΗΣ...

2 σχόλια:

Our Greek tv 9 Απριλίου 2009 στις 10:59 μ.μ.  

Κι εγώ έχω κόλλημα με τον ήλιο!!!!

Tom Sawyer 10 Απριλίου 2009 στις 6:39 π.μ.  

Αγαπημένη ταινία "τα κορίτσια στον ήλιο";;;