
Αμάν! Χιόνισε στο Ομάν! Αυτό και αν είναι είδηση! Το καλύτερο στην είδηση είναι ότι οι κάτοικοι δεν μπορούν να πουν τι είναι! Και αυτό γιατί δεν υπάρχει η λέξη "χιόνι" στη γλώσσα τους!
Ε, καλά πως κάνετε έτσι...πείτε το "βαμβάκι", πείτε το "χνούδι", "παγωμένο νερό"!!!
TABYBLUE
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου