Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

ΧΙΟΝΙΣΕ...ΣΤΟ ΟΜΑΝ!


Αμάν! Χιόνισε στο Ομάν! Αυτό και αν είναι είδηση! Το καλύτερο στην είδηση είναι ότι οι κάτοικοι δεν μπορούν να πουν τι είναι! Και αυτό γιατί δεν υπάρχει η λέξη "χιόνι" στη γλώσσα τους!


Ε, καλά πως κάνετε έτσι...πείτε το "βαμβάκι", πείτε το "χνούδι", "παγωμένο νερό"!!!

TABYBLUE