Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

ΕΛΕΟΣ!!!





Τον έκαναν και...κούκλα! Μετά από τις κόρες του, που έγιναν κούκλες από εταιρεία παιχνιδιών....τώρα και αυτός! Η ηλιθιότητα τους δεν έχει όρια! Δηλαδή αν αύριο με τις πράξεις του ο Ομπάμα, απογοητεύσει τους Αμερικάνους, τότε τι θα κάνουν; Θα καίνε το ομοίωμά του;
Στην Ελλάδα γιατί δεν κάνουν κάποιον πολιτικό κούκλα; Θέλω και εγώ κούκλα! Να κάνουν τον Καραμανλή κούκλα, αλλά όχι Action Man!!! Θα είχε πιο πολύ πλάκα να τον έκαναν........Ζυμαρούλη!!!! Ξέρετε, αυτό το στρουμπουλό, λευκό, μαλακό και λαχταριστό ανθρωπάκι γνωστής εταιρείας στο χώρο της μαγειρικής!!!!

TABYBLUE