ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΥΤΗ;
Εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ.Στυλιανίδης δήλωσε "Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά", σχετικά με τα χρονοδιαγράμματα και την ημερομηνία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για την Ολυμπιακή!
Κάντε και σεις μια προσευχή βρε παιδιά να πιάσει η συμφωνία! Όχι για μένα, αλλά για τη φουκαριάρα την κυβέρνηση!
TABYBLUE




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου