Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΥΤΗ;


Εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ.Στυλιανίδης δήλωσε "Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά", σχετικά με τα χρονοδιαγράμματα και την ημερομηνία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για την Ολυμπιακή!

Εντάξει, για να είμαστε δίκαιοι είπε και άλλα πολλά, αλλά αυτό μου έκανε πολύ εντύπωση! Μα είναι απάντηση; "Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά";;.......ε, τότε "Δόξα σοι"......


Κάντε και σεις μια προσευχή βρε παιδιά να πιάσει η συμφωνία! Όχι για μένα, αλλά για τη φουκαριάρα την κυβέρνηση!
TABYBLUE