Η Tellas μου είπε zisto και εγώ το έζησα... Δύο κλήσεις για να μπορέσεις να ακουστείς στην δεύτερη, ουρλιάζοντας, η φωνή σου δεν βγαίνει, τους ακούς και δεν σ' ακούνε, η γραμμή σου πέφτει και δεν ξανασηκώνεται ούτε με βιάγκρα... Και όταν τους παίρνεις, περιμένεις την 30άλεπτη αναμονή τους και σου εξηγούν πως η συσκευή σου έχει πρόβλημα, και μάλιστα σοβαρό. Δυτική Μακεδονία, νομός Κοζάνης. Επιστροφή για γιορτές έκανα και η Tellas φρόντισε να με ανταμείψει. Συγκινήθηκα. Κλείστε το μαγαζί σας... Διαλύετε και την εικόνα της WIND.
Επειδή το ζω κι εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα. Εκείνο που προσωπικά με εξοργίζει περισσότερο είναι η άγνοια και η αδιαφορία των τεχνικών που σου απαντούν ότι το πρόβλημα είναι γενικό και ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί αύριο, σε δυο μέρες, στις 28/12 και τώρα στις 5/1/09....και ζήσε Μάη να φας τριφύλλι. Απορώ μάλιστα γιατί κάνουν τόση διαφήμιση για να προσελκύσουν νέους πελάτες (....Double play με 19,90 για τους πρώτους 6 μήνες !!!! Και τζάμπα να μου το δίνανε δεν θα έπαιρνα τώρα που ξέρω) όταν δεν φροντίζουν να εξυπηρετούν τους πελάτες που ήδη έχουν μια και τα συμβόλαια κάποια στιγμή λήγουν και μετά....άντε γεια και ας το ζουν μόνοι τους.
Μία απο τα ίδια παιδιά, αυτοι ήταν πολύ καλοί, μόλις τους πήρε η Wind καταστράφηκαν, και τώρα πως θα ξεμπλέξω;
Εχει ρήτρα διακοπής συμβολαίου το οποίο μπορείτε να αρνηθείτε να πληρώσετε με το να καλείτε συχνά στο κέντρο τους για προβλήματα, και μετά καταγγελία σε κάποιο δημόσιο μέσο, και στο ΚΕΠΚΑ, ΙΝΚΑ και ΕΕΤΤ, καταγγέλοντας το συμβολαιο, με το αιτιολογικό οτι δεν προσφέρουν τις υποσχόμενες υπηρεσίες.
Εγώ έχω επιχείρηση και με εχουν καταστρέψει οι άθλιοι, στην Ν. Πολιτεία, στον Εύοσμο. Μετά τις γιορτές θα γίνει το σώσε και το έλα να δεις.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ: ΚΥΠΡΟΣ
Προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας στις 23:30. Μετά από 20 λεπτά και αφού είχαμε πάρει τις βαλίτσες, ξεκινήσαμε για τη Λευκωσία και πιο συγκεκριμένα για τον Στρόβολο. Κάποια στιγμή, φτάνοντας κοντά στο ΓΣΠ, το γήπεδο του Αποέλ και της Ομόνοιας, το παιδί που με φιλοξενεί, μου δείχνει στο βάθος κάτι φώτα που αναβοσβήνουν.
Τέλος στον Γολγοθά του Μουσείου Ραδιοφωνίας Θεσσαλονίκης
Το ποσό του ενός εκατομμυρίου ευρώ θα αγγίξει το νέο Μουσείο Ραδιοφωνίας. Θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ και τον ΟΠΑΠ. Ο νέος χώρος τοποθετείται στον εκθεσιακό χώρο «Εικόνα και Ήχος» του «NOESIS». Το νέο Μουσείο Ραδιοφωνίας αναμένεται να λειτουργήσει στα τέλη του έτους.
ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ
Δύο φεγγάρια αργότερα, μας αφήνει με το στόμα ανοιχτό κάτω από τον ουρανό του Θεάτρου της Γης και τραγουδάμε μελωδίες και στίχους, ιδρωμένοι, κάτω από τ’ αστέρια. Και αναρωτιέμαι, «πώς να την κοιμηθείς αυτή τη νύχτα;»...
ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ
Προσπαθώ να κάνω την επιμέλεια της συνέντευξης και, για να μεταφέρω πιο πιστά αυτό που ζήσαμε το βράδυ του Νοέμβρη στο δωμάτιο 128, ακούω Δήμητρα Γαλάνη... «Την ανεργία τη βλέπω. Βλέπω παιδιά νέα με νέες ιδέες και όρεξη που θέλουν να δουλέψουν και δεν μπορούν να βρουν δουλειά. Δεν υπάρχει αξιολόγηση σωστή σε αυτή τη χώρα. Αξιοκρατία σχεδόν μηδενική»...
y magazine
Στα αγγλικά γουάι θα πει γιατί. Και αν θέλουμε να πάμε μπροστά, πότε- πότε πρέπει να έχουμε και ένα «γιατί» στο μυαλό μας... Γιάννης Σερβετάς
HIT COUNTER
No words
ΠΡΟΣΦΑΤΑ Υ POST
RMS Αθήνας. RADIO METERING SYSTEM
RMS Θεσσαλονίκης. RADIO METERING SYSTEM
Radio Metering System
RMS (Κάντε κλίκ στο RMS) Αποφασίστε, ποια ραδιόφωνα έχετε στους δέκτες σας όλο το μήνα Ιούλιο!!!
Τώρα και το RMS Αθήνας! Ψηφίστε ποιά ραδιόφωνα προτιμάτε!(Μπορείτε να επιλέξετε πάνω από ένα).
3 σχόλια:
γιατί νομίζεις ότι η Wind έχει καλό όνομα;
Μια ζωή τρίτη στους τρεις έρχεται!
Επειδή το ζω κι εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα. Εκείνο που προσωπικά με εξοργίζει περισσότερο είναι η άγνοια και η αδιαφορία των τεχνικών που σου απαντούν ότι το πρόβλημα είναι γενικό και ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί αύριο, σε δυο μέρες, στις 28/12 και τώρα στις 5/1/09....και ζήσε Μάη να φας τριφύλλι. Απορώ μάλιστα γιατί κάνουν τόση διαφήμιση για να προσελκύσουν νέους πελάτες (....Double play με 19,90 για τους πρώτους 6 μήνες !!!! Και τζάμπα να μου το δίνανε δεν θα έπαιρνα τώρα που ξέρω) όταν δεν φροντίζουν να εξυπηρετούν τους πελάτες που ήδη έχουν μια και τα συμβόλαια κάποια στιγμή λήγουν και μετά....άντε γεια και ας το ζουν μόνοι τους.
Μία απο τα ίδια παιδιά, αυτοι ήταν πολύ καλοί, μόλις τους πήρε η Wind καταστράφηκαν, και τώρα πως θα ξεμπλέξω;
Εχει ρήτρα διακοπής συμβολαίου το οποίο μπορείτε να αρνηθείτε να πληρώσετε με το να καλείτε συχνά στο κέντρο τους για προβλήματα, και μετά καταγγελία σε κάποιο δημόσιο μέσο, και στο ΚΕΠΚΑ, ΙΝΚΑ και ΕΕΤΤ, καταγγέλοντας το συμβολαιο, με το αιτιολογικό οτι δεν προσφέρουν τις υποσχόμενες υπηρεσίες.
Εγώ έχω επιχείρηση και με εχουν καταστρέψει οι άθλιοι, στην Ν. Πολιτεία, στον Εύοσμο. Μετά τις γιορτές θα γίνει το σώσε και το έλα να δεις.
Καλή Χρονιά
Δημοσίευση σχολίου