Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

ΚΙ ΟΜΩΣ: ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΒΑΜΠΙΡ ! ! !


Και όμως όσοι πιστεύουν ότι τα Βαμπίρ είναι απλά ένας ωραίος μύθος και ένα καλό σενάριο για ταινία κάνουν λάθος! Τα Βαμπίρ (ή τουλάχιστον αυτοί που νομίζουν ότι είναι) έχουν οργανωθεί πλέον και σε Εκκλησία! Μάλιστα έχουν και ιστοσελίδα για τα μέλη τους με άρθρα, σχετικές ερωτήσεις, αφιερώματα κτλ κτλ.

Διευκρίνιση: Δεν πίνουν αίμα. Το απαγορεύει ο Νόμος τους. Είναι ψυχικά Βαμπίρ που σημαίνει ότι ρουφάνε ενέργεια από τα υποψήφια θύματά τους. Για όσους είναι περίεργοι ( ή Βαμπίρ!) μπορείτε να τους επισκεφθείτε εδώ. Μπορείτε να δείτε αν είσαστε όντως Βαμπίρ με κάποια τεστ ή να δείτε πόσα χρόνια είστε Βαμπίρ!!!

Υπάρχει μια σκέψη που τριγυρίζει στο μυαλό μου: Πρόσφατα βρήκα την Βίβλο των Βαμπίρ σε Ελληνική έκδοση...Ίσως κάποια στιγμή να τη δημοσιεύσω σε συνέχειες...Αν βέβαια είναι κάτι που το θέλετε και εσείς...Κάποιοι λένε ότι συνοδεύεται από κατάρες για τους μη μυημένους!Αυτό σε περίπτωση που κάποιος θα θελήσει να την αποκτήσει.

Υ.Γ. Δεν είμαστε Βαμπίρ! Δεν προσπαθούμε να προσηλυτίσουμε κανέναν! Απλά το θέμα το βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον και για αυτό αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας.

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

1 σχόλια:

Panbeautiful21 14 Οκτωβρίου 2009 στις 9:51 μ.μ.  

Είπα και γω να κάνω το τεστάκι να δω μπας και είμαι βουρδούλακας και δεν το έχω πάρει πρέφα τόσα χρόνια και μόλις πήγα να μπω στο site μου έβγαλε alert το antivirus..!

Προμηθέα, αν μπήκε κανένας βαμπιρο-ιός στο pc μου και μου αφήσει χρόνους να ξέρεις.. Θα σου πιώ το αίμα! Κυριολεκτικά!