Κυριακή 2 Αυγούστου 2009

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΒΗ...

Συνέβη σε συγγενικό μου πρόσωπο χθες το βράδυ μπροστά στην Καμάρα , στην οδό Εγνατία στη Θεσσαλονίκη. (για όσους δεν ξέρουν μιλάμε για ΤΟ Κέντρο της πόλης!)

Λίγο πριν σταματήσει τελείως σε φανάρι που ήταν κόκκινο , μπροστά στην Καμάρα και ενώ κόσμος είχε ήδη αρχίσει να περνάει τις διαβάσεις,ο συγγενής μου ακούει ξαφνικά ένα δυνατό "μπαμ"!Καταλαβαίνει ότι τον έχουν χτυπήσει στο πίσω μέρος του αμαξιού. Κατεβαίνει να δει τη ζημιά. Ευτυχώς όχι μεγάλη. Γρατζουνιά.

Κατεβαίνει και ο οδηγός του πίσω αυτοκινήτου. Και εδώ αρχίζει το ευτράπελο της όλης υπόθεσης: Όσο ο οδηγός του αυτοκινήτου που προκάλεσε το ατύχημα γράφει σε ένα χαρτί τον αριθμό του αυτοκινήτου, το τηλέφωνό του κτλ , καταλαβαίνει ο συγγενής μου ότι προσπαθεί να κουμπωθεί...Τι να κουμπώσει...; Το παντελόνι του...

Γυρνώντας προς το αυτοκίνητο ο συγγενής μου βλέπει μια γκόμενα να κάθεται και να στρώνει το μαλλί της, να κοιτάζεται στο καθρεφτάκι , να φρεσκαρίζεται ντροπιασμένη...Να μη σας τα πολυλογώ έγινε αμέσως κατανοητό ότι ο λόγος που ο οδηγός χτύπησε τον συγγενή μου στο φανάρι ήταν ότι η γκόμενα...( πώς να το πω τώρα)... του έκανε στοματικό έρωτα! (το έσωσα;) Τον τσιμπούκωνε δηλαδή! (μπα δεν το έσωσα...)

Κατάλαβες; Σου λέει "άδεια είναι η πόλη", "κόσμο πολύ δεν έχει" , "ποιος θα μας δει", "έλα βρε μωράκι μου πρώτη φορά θα είναι;" , "εδώ άλλα και άλλα έχουμε κάνει" και πάει λέγοντας...Και δηλαδή ρε φίλε επειδή εσύ είχες "σηκωμάρες" και δεν μπόρεσες να πηδήξεις την γκόμενα πρέπει να πηδήξεις όποιον βρεθεί μπροστά σου στο φανάρι; Ε; Απάντησε μου! Δεν μιλάς ε; Τι να πεις μωρέ τι να πεις;

Δεν πάμε καλά αδέρφια! Λέμε ναι στο σύνθημα "γαμάτε γιατί χανόμαστε" αλλά μην τα χάσουμε και τελείως από την υπερχρήση! Όλοι ξέρουμε ότι τέτοιες καταστάσεις προκαλούν στιγμιαία τύφλωση και άρα θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί, ιδιαίτερα όταν εκτός από το στήθος της κρατάμε και το τιμόνι!

Δεν πρέπει απλώς να ξέρουμε πού το βάζουμε. Πρέπει να ξέρουμε και πότε να το βάζουμε! Την επόμενη φορά που κάποιοι από εσάς θα θελήσετε να "πειραματιστείτε" ή "να ζήσετε καινούργιες εμπειρίες"...ξανασκεφτείτε το!


ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ