Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.....!!


Διάβαζα μια συνέντευξη της Στέλλας Μπεζαντάκου, αν μη τι άλλω, η Στέλλα είναι σημαντικός άνθρωπος, οι δηλώσεις της αξίζουν να τυπωθούν και να μείνουν στην αιωνιότητα.
Μια εξομολόγηση εκ βαθέων κυρίες και κύριοι, με συγκλονιστικές αποκαλύψεις. ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ να διαλέξω ΜΟΝΟ λίγες γραμμές.

Η Στέλλα έκανε πλαστική στη μύτη "Δύο μέρες πριν πεθάνει ο Μάικλ Τζάκσον. Ήμουν πολύ fan του, αλλά, επειδή πονούσα από την εγχείρηση, δεν μπορούσα να κλά­ψω. Ταυτίστηκα μάλιστα τόσο πολύ με το θάνατό του, που έβαλα ringtone στο κινητό μου το «Dirty Diana»". Κρίμα... Δυστυχία στον κόσμο. Δεν μπορούσε να κλάψει!! Αλλά έβαλε ringtone ώστε να εκφράσει τη λύπη της.

Επίσης, η Στελλίτσα αλλάζει ρεπερτόριο. Θα γίνει πιοτικιά. Δεν θα τραγουδάει "θέλεις τραλαλά, θέλω τραλαλό". Όοοοχι. Πάνε αυτά. Ανήκουν στο παρελθόν. Τώρα θα τραγουδάει και στο Ηρώδειο. Είπε: "θέλω να πω τραγούδια που δεν έχουν σχέση με το «Τραλα­λά, τραλαλό». Το καινούργιο μου τραγούδι λέει «Φύγε, πιο καλά θα είναι έτσι, άντε γεια, μωρό μου, αριβεντέρτσι». Όπως καταλαβαί­νεις, κάνω στροφή τώρα στην καλλιτεχνική μου πορεία." Τι εννοεί "καλλιτεχνική"??? Άκουσα καλά???
Τέλος, μας εκμυστηρεύεται γιατί χώρισε με τον υιό Ζαχόπουλο. Τον ευγενή νέο της γνωστής οικογένειας που της πετούσε όλο τον Εθνικό Κήπο στα μπουζούκια πρώτης κατηγορίας στα οποία τραγουδά η αοιδός. "Αυτός ήταν ένα πολύ ωραίο διάλειμμα στη ζωή μου, δεν μπορούσα όμως να είμαι με έναν άνθρωπο όταν εγώ ήμουν έτη φωτός μπροστά σε εμπειρίες ζωής."

Κι έτσι, με την Στέλλα που είναι έτη φωτός μπροστά, σας λέω αριβεντέρτσι και πάω για σόδα, γιατί μου έπεσαν βαριές τέτοιες βαρύγδουπες δηλώσεις.

xoxo
FORGET-ME-NOT