Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΝΑΔΙΚΕ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ!

Αγωνιστικές καλημέρες! Νευράκια σήμερα αλλά που θα πάει θα μου περάσουν.
Και αυτό γιατί όσο περνάνε οι μέρες καταλαβαίνω ότι είμαι ο μόνος που έχει μείνει πίσω. Φύλακας της γειτονιάς, της συνοικίας , της πόλης ολόκληρης!Και του blog Μη σας πω!Κάνω παρέα με τα αδέσποτα και το πρωί με ξυπνάνε τα πουλιά , αφού ούτε έργα γίνονται, ούτε κανα δρόμο σκάβουνε , ούτε βρίζονται για το πάρκινγκ.


Μάλιστα κάποιοι βρήκαν ευκαιρία τώρα που λείπουν όλοι να το παίξουν αγωνιστές και επαναστάτες βάζοντας γκαζάκια και περηφανεύονται ότι ήταν και πολλές οι ζημιές! Μπράβο σας! Είστε άξιοι να λέγεστε αγωνιστές! Σπάσατε ένα ένοχο πόμολο,
ραγίσατε ένα τζάμι προδότη και τώρα οι βάσεις για τη δημοκρατία είναι πιο στέρεες χάρη σε σας! Μηδενική ανοχή στους πυροβολημένους!


Προσωπικό ασφαλείας. Έτσι παρηγοριέμαι καλύτερα για την κατάστασή μου. Μέχρι και ο μοναδικός μας αναγνώστης όπου να'ναι θα φύγει για διακοπές. Έναν είχαμε τον χάσαμε και αυτόν! Μην φεύγεις αναγνωστάκο μου! Θα γράφω πιο συχνά! Θα σταματήσω να πηγαίνω στη δουλειά, θα κοιμάμαι λιγότερο και θα τα ξύνω ακόμη λιγότερο! Ένας γράφει ένας διαβάζει! Μήπως αν σου έκανα μια συμφέρουσα προσφορά; Με δυο σχόλια ,ας πούμε ,δώρο ένα πτυσσόμενο ποτήρι! Όχι; Με 3 σχόλια δώρο μια μπύρα παγωμένη! Ούτε; Με 4 σχόλια δώρο 2 μπύρες παγωμένες! Με σκοτώνεις δεν μπορώ να πάω πιο κάτω! Ορίστε που φτάσαμε να δωροδοκούμε τους αναγνώστες (τον έναν και μοναδικό δηλαδή). Είναι που οι υπόλοιποι χιλιάδες είναι διακοπές.

Πάντως ακόμη και έτσι άδεια που είναι η πόλη παίζει πολύ ναρκωτικό. 6 άτομα συνέλαβε η αστυνομία yesterday( γιεστερντέι). Ίσως γιατί δεν την παλεύουν και αυτοί όπως εγώ. Λέτε να το ρίξω στις χημείες και εγώ; Μπα...έτσι και αλλιώς το έριξα στο blogging. Τυχεροί αυτοί που απεξαρτήθηκαν.Βλέπουν αλλά δεν ακουμπάνε. Καπέλο τους!

Μα τις χίλιες τσίμπλες! Όλοι κατουράνε στη θάλασσα και εγώ κατούρησα στο πηγάδι! Βρήκε εποχή και το πορτοφόλι μου να κάνει δίαιτα...
Αναγνώστη μου άμα δεις τα παιδιά ,πες τους μόνο ένα γεια, από κάποιον που ήτανε blogger!
Καλημέρα again!

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

11 σχόλια:

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ 30 Ιουλίου 2009 στις 2:01 μ.μ.  

ΜΗΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 30 Ιουλίου 2009 στις 2:11 μ.μ.  

Ωπ! Εσύ είσαι λοιπόν ο Ένας;
Yes ! ! !

Και εσύ εδώ ακόμα ε;
Σε νιώθω...
Χαίρομαι που δεν είμαι μόνος πάντως!
Κουράγιο my friend!
Κουράγιο...

Ανώνυμος,  30 Ιουλίου 2009 στις 4:05 μ.μ.  

Αγαπητέ Προμηθέα, μην αγχώνεσαι!Δεν είσαι μόνος!Είμαστε πιο πολλοί απο΄οτι νομίζεις!Για μένα οι καλοκαιρινές διακοπές μοιάζουν "όνειρο". Κι όταν ξυπνάω συνειδητοποιώ οτι η παραλία είναι πολυ μακριά!Ο πιο κοντινός προορισμός είναι ο τόπος εργασίας!Δεν θα'θελα να είναι έτσι το καλοκαίρι στα 23 μου, αλλά δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς!Κουράγιο, όπως λες και συ και να γράφεις όσο πιο συχνά μπορείς για μην αισθανόμαστε μόνοι!Υπομονή!Το "όνειρο καλοκαιρινής νυκτός" μπορεί να το χάνουμε αλλα έπεται και το "όνειρο χειμερινής νυκτός"!!!Ίσως τότε φανούμε πιο τυχεροί!

P.S.:Κέρνας μπύρες...Είμαστε πολλοί...

TABYBLUE,  30 Ιουλίου 2009 στις 5:01 μ.μ.  

Προμηθέα δεν είσαι μόνος!!!(Γιου αρ νοτ αλόουν)...Ερχομαι τσακάλι μου να τα σπάσουμε! Αν κερνάς και παγωμένες μπύρες ακόμα καλύτερα! Δε παλεύεται η κατάσταση το καλοκαίρι. (Βασικά εγώ δε την παλεύω μία).

Μέη δε φόρς οφ μπύαρ μπι γουήθ γιου!!!

forget-me-not,  30 Ιουλίου 2009 στις 6:59 μ.μ.  

λαός ολόκληρος είμαστε τελικά...!!

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 30 Ιουλίου 2009 στις 7:15 μ.μ.  

Πώ πώ λαό που έχουμε!
Πω πω λαό!Πω πω λαό που έχουμε!

Φίλε ανώνυμε(είμαστε και συνομίληκοι)
κάπως έτσι περνάω τα τελευταία 2-3 καλοκαίρια μου οπότε σε λίγο τείνει να μου γίνει συνήθεια!Και αφού δεν κερδίζουμε στις διακοπές λες να κερδίσουμε στα χαρτιά τουλάχιστον; :)

Ωραία παρέα είμαστε παίδες!Και ευχαριστώ για τη συμπαράσταση!Αλλά...
Μήπως παίζει κανα ψιλό γιατί σαν πολλές μπύρες έχω να κεράσω!!!

Δεν πειράζει χαλάλι! Θα το κάνουμε beatch bar εδώ! (ή bitch bar αν θέλετε!)

Cheers crazy loners!
Άϊ λοβ γιου ολ!

Panbeautiful21 31 Ιουλίου 2009 στις 2:08 μ.μ.  

bitch bar na to kanoume k na mazeutoume oles oi -working in the f*cking summer- bitches na ginoume liarda!!!

mhs skas file Promithea an sou teleiwsei to reusto kername k meis kamia mpuritsa..!!

Ανώνυμος,  31 Ιουλίου 2009 στις 4:09 μ.μ.  

Καλά ε, οι διαδυκτιακές μας μπύρες τα σπάνε!!!Και όλοι θα βάλουμε και απο κάτι, μην χρεώσουμε κατα πολύ τον Προμηθέα!Άλλωστε μια παρέα γίναμε όλοι τώρα!

P.S.:Έκτος απο το οτι συμφώνω (σχεδόν) πάντα με αυτά που γράφεις,φίλε Προμηθέα,χάρηκα που έμαθα οτι έχουμε κι άλλο κοινό:είμαστε συνομίληκοι!(και δεν είμαι φίλος αλλά φίλη!)

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 31 Ιουλίου 2009 στις 4:35 μ.μ.  

Ωραία φτιάχτηκα τώρα!
Καλά ε...πετάω λέμε!

Λοιπόν ας οργανωθούμε τότε:

Ξεκινάω τους πρώτους γύρους εγώ
-καθ'ότι οικοδεσπότης και αθεράπευτος μπυρολάτρης!- και μόλις με δείτε (ή διαβάσετε) ότι δεν την παλεύω άλλο συνεχίζετε με τη φορά του ρολογιού! Πώς σας φαίνεται;
Μιαααα χαρα!

Προς φίλη ανώνυμη: Κατ'αρχήν χαίρομαι που μπαίνεις στον κόπο να διαβάζεις αυτά που γράφω!
Ακόμα περισσότερο που συμφωνείς ΣΧΕΔΟΝ πάντα! Είναι σημάδι υγείας!

Εις υγείαν της παρέας λοιπόν!
Κουράγιο σε όλους μας!

Υ.Γ. Δεν θα ήταν ωραία να μπορούσαμε όντως να πίνουμε διαδικτυακές μπύρες; Θα το βρω όμως που θα μου πάει...Θα το βρω...

Panbeautiful21 31 Ιουλίου 2009 στις 5:23 μ.μ.  

koita na to breis nwris omws Promithea.. an to broume prin apo sena kernas allh mia gura mpures ;-)

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 31 Ιουλίου 2009 στις 5:40 μ.μ.  

Άϊ εμ Γουόρκινγκ ον Ιτ!
Πέϊσιενς μάϊ φρεντ...

Έτσι κι αλλιώς άλλη μια γύρα επιβάλλεται! Πάντα!