Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΟΣΚΩ ΑΛΛΟ ΣΑΝΟ!

Έτσι είναι αδέρφια. Όχι μόνο έφτασε ο κόμπος στο χτένι αλλά έχει μπλεχτεί και το ίδιο το χτένι στον κόμπο. Γόρδιος δεσμός. Για μένα , για σένα, για σας , για όλους. Το τζάμπα πέθανε. Δυστυχώς θα έλεγα εγώ.

Η έννοια της αφιλοκερδούς προσφοράς έχει γίνει συνώνυμη του "μαλάκα" όσον αφορά αυτόν που την προσφέρει και αντικατέστησε την "εξυπνάδα" και την "επιχειρηματικότητα" από τη μεριά αυτού που τη δέχεται και την εκμεταλλεύεται

Και αφού το τζάμπα πέθανε η μόνη μας ελπίδα ζει ακόμη στο φιλότιμο. Σε μια λέξη και μια έννοια που δεν υπάρχει σε καμιά άλλη γλώσσα του κόσμου.Ακόμα και αυτό όμως πια τείνει να ξεφτιλιστεί στον βωμό της αιμοβόρας ανταγωνιστικότητας, της πισώπλατης και συναδελφικής μαχαιριάς αλλά και της αυθεντικής και πηγαίας βλακείας που διατρέχει χρόνια τώρα το DNA μας.

"Εγώ δεν ακούω μουσική"
"Εγώ δεν ακούω ραδιόφωνο"
"Βιβλίο; Χαζός είσαι ρε; Τι με πέρασες;"
"Μπα ούτε τηλεόραση βλέπω"
"Χόμπι; Ε αυτοκίνητα,γκόμενες τέτοια.."


Και τι σκατά κάνεις στη ζωή σου ρε μεγάλε; Πού ελπίζεις εσύ που όλους τους κρίνεις και όλους τους τσουβαλιάζεις;Ποιος θα βασιστεί επάνω σου; Εγώ; Εμείς; Για ποιό λόγο και με ποιο κίνητρο; Έτσι κάπως πεθαίνει το τζάμπα και μαζί του πεθαίνει και κάθε ίχνος ανθρωπιάς,συμπόνοιας και κατανόησης.Αν το μόνο που σε νοιάζει είναι να κάνεις διακοπές φυτοζωόντας, να ψωνίζεις ψωνισμένος το ακριβό καινούργιο παντελόνι της τάδε φίρμας,να σχολιάζεις τον απέναντι, τον διπλανό αλλά ποτέ τον εαυτό σου ,τότε είσαι αυτό που λέμε η "κοντή ψωλή" που της έφταιγαν οι τρίχες!

Και όσο για μένα: Δεν ισχυρίζομαι ότι εγώ είμαι η "μεγάλη ψωλή" αλλά τουλάχιστον δεν μου φταίνε οι τρίχες! Αν διαβάζεις το κείμενο και εκνευρίζεσαι τότε ξέρεις ότι μιλάω για σένα. Αν διαβάζεις το κείμενο και συμφωνείς τότε εγώ είμαι εσύ και εσύ είσαι εγώ. Αν διαβάζεις το κείμενο και διαφωνείς τότε αυτό είναι σημάδι ότι το μυαλό σου δουλεύει προς τη σωστή κατεύθυνση.Αν πάλι διαβάζεις το κείμενο και καταλαβαίνεις ότι μιλάω για κυνήγι ή για διακόσμηση εσωτερικών χώρων τότε άστο...

Συνέχισε να μασάς το νοστιμότατο σανό που σε ταΐζουν ευλαβικά και άσε με εμένα τον "περίεργο που νομίζω ότι είμαι κάποιος" να λέω τα δικά μου.


ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ