Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

Η ΑΥΤΟ-ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΟΜΕΡΤΑ


Ξαφνικά θέλουμε να γίνουμε σαλαμάνδρες!Οι επιστήμονες λένε πως βρίσκονται πολύ κοντά στο να προσαρμόσουν τα γονίδια του ανθρώπου ώστε να έχουν ικανότητες σαν και αυτά του "γλυκύτατου" ερπετού. Η μαγική ικανότητα αυτο-θεραπείας μπορεί να αφομοιωθεί από τα ανθρώπινα κύτταρα και οι ειδικοί υπόσχονται ότι μπορεί να επιδιορθωθεί μία σοβαρή βλάβη, όπως ακρωτηριασμός, τόσο περίτεχνα, ώστε να είναι σαν να μην συνέβη ποτέ!Σοκ,κυρία μου! Αυτό θα μας πάει μπροστά σαν είδος;Αυτή θα είναι η εξέλιξη μας;Συγγνώμη,αλλά εγώ προσωπικά δεν θα πάρω. Θέλω να έχει μια επικινδυνότητα κάθε μου πράξη. Δεν θέλω να είμαι μεταλλαγμένος. Αρκετά με αυτή τη μαγική ιδιότητα. Μετάλλαξη!Πάντως οι επιστήμονες που στοχεύουν σε αυτό το "επίτευγμα" δεν σκέφτηκαν πως,κοντεύουμε έτσι και αλλιώς να αυτο-θεραπευόμαστε. Με αυτά που βρίσκονται καθημερινά στο τραπέζι μας και από εκεί στο στομάχι μας,γινόμαστε τρανσφόρμερς έτσι και αλλιώς. Εγώ προσωπικά κοντεύω να γίνω όπτιμους πράιμ!




Τώρα ανακάλυψαν οι αστυνομικές αρχές την Ελληνική κόζα νόστρα. Βρήκαν στοιχεία που εμπλέκουν κράτος,παρακράτος και μυστικές υπηρεσίες. Ε και;Αν μπει κανένας από αυτούς που πρέπει στη φυλακή εγώ θα φάω το καπέλο μου,που έλεγε και ο λατρευτός Σκρουτζ!Απήγαγαν τον Παναγόπουλο για αυτό ξεκίνησε όλη η επιχείρηση. Αν απήγαγαν εμένα και εσένα κυρία μου καρφί δεν θα τους καιγόταν. Τώρα θα μου πεις γιατί να απαγάγουν εμένα και εσένα,δεν ξέρω θα σου απαντήσω,καθώς ούτε τάνκερ έχουμε,ούτε επιχειρήσεις που κλέβουν από το (παρά)κράτος εκατομμύρια.




Έτσι όπως πάμε καρδούλα μου,θα φτάσουμε να θέλουμε να σκοτώσουμε ο ένας τον άλλον και να μην μπορούμε. Θα θέλει κάποιος να βάλει μια μπόμπα (ουχί ποτό) στη Βουλή,ναι σε αυτή που την κλείσανε πιο νωρίς γιατί έτσι τους βό(ύ)λεψε και δεν θα μπορεί να προξενήσει κακό στις 300 σαλαμάνδρες που βρίσκονται εκεί μέσα. Μόνο τον τερμινέιτορ-εξολοθρευτή αν φωνάξουμε μπορούμε να βγάλουμε άκρη,αλλά σίτεψε και αυτός,τον έφαγε η πολύ μετάλλαξη!