Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Ο MIKΡΟΣ ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ




Θεωρείται από ειδικούς άθλος,κίνηση σκοπιμότητας και πολιτικού ήθους. Ο κ.κ Αλαβάνος παραιτήθηκε. Απο εμένα τον άσχετο,ταπεινή μου γνώμη,σκέψεις του φτωχού μου μυαλού,θαρρώ πως είναι μια πανέξυπνη κίνηση απ(α)λά. Ευφυείς και ήθους. Κυρίως όμως το πρώτο...Έχασαν (τα αυγά και τα πασχάλια) στις εκλογές αφού μέχρι και οι ακροδεξιοί - αλλοδαποφοβικοί του ΛΑ.Ο.Σ τους πέρασαν σε σταυρούς. Κάποια στιγμή,όλοι οι καλοί πατεράδες αφήνουν το χεράκι του παιδιού για να περπατήσει μοναχό του. Έτσι έπρεπε να γίνει και με τον Αλέξη(ς)!Κάποια στιγμή θα πρέπει να πάρει την ομάδα στα χέρια του,τα νεανικά,αυτά που προέρχονται από την τρελή γενιά. Μέχρι τώρα είχε ένα ρόλο περίεργο και δεσμευτικό,αλυσίδες στα πολιτικά όνειρα του.

Να μας σαλτάρουν όλους πρέπει. Να μας δείξουν ότι είναι ικανοί να συσπειρώσουν όλους τους ανοιχτόμυαλους - φιλελεύθερους,να τους δείξουν κάποια σοβαρή πρόταση ώστε να τους μαζέψουν από τις παραλίες. Κακά τα ψέματα,όσοι πήγαν για μπανάκι τις προάλλες το έκαναν γιατί δεν πιστεύουν σε αυτούς. Σε κανέναν τους... Δεν θυσιάζουν ρε καρδούλα μου ούτε μια βουτίτσα για χάρη-τρομάρα τους. Τέλος και οι βραδιές ποίησης! Με αυτή τη κίνηση ξαναφέρνουν στην επιφάνεια το όνομα του ΠΑΡΑΤΡΙΧΑ,ουπς,του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ ήθελα να πω,γίνεται θόρυβος γύρω από το όνομα του,κυρία μου. Μάρκετινγκ πως να στο πω...
Όπως και να χει αν το αντίθετο του π(ε)ίθω είναι το μπροθτά (για όσους δεν μπορούν να πουν το σσσσσ) οφείλουν να τα κάνουν και τα δυο εκεί στα αριστερά,προκειμένου να μας πείσουν και όλοι μαζί να πάμε ένα βηματάκι πιο μ
προστά ή τουλάχιστον όχι πίσω...