Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΑΤΕ...



Να με συγχωράτε κύριοι και κυρίες μου που είμαι απών αυτές τις μέρες. Δύσκολες μέρες για φοιτητή. Μπορώ να σας δώσω να καταλάβετε με μια λέξη.ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ.Υπάρχει και αυτή και ουχί,δεν είμαι αιώνιος φοιτητής,ούτε σκληρά εργαζόμενος,έτσι έστρωσα τα οπίσθια μου στο καναπεδάκι και διαβάζω. Είχα καιρό να τσακώσω τον εαυτό μου να κάνει τέτοια σκανταλιά,που λέει και η λατρευτή γιαγιά μου.
Όλο εξάμηνο δεν πάτησα το ποδαράκι μου στη σχολή,αν και είναι τόσο όμορφο κτίριο σε μια τόοοοοοσοοοοοο απροβλημάτιστη πόλη (άλλωστε δεν μας παίρνει να πούμε και το αντίθετο,μουσαφίρης - φιλοξενούμενος είμαι εγώ εδώ) παρ' όλα αυτά μέχρι στιγμής πετυχαίνω διάνα. Μπορεί και 100% επιτυχία. Τρομερή εκπαίδευση και παιδεία σε αυτή τη χώρα. Σημειώσεις,σοσάκια,τύχη και αυτό είναι,θεωρείσαι επαγγελματίας με πτυχίο πανεπιστημίου. Τσκ τσκ τσκ φτύνω στο κόρφο μου και στα μούτρα αυτών που μου προσφέρουν μια τόσο ανιαρή και παρωχημένη παιδεία.
Δικό μου λάθος που δεν πάω,δεν λέω,αλλά και μερικές φορές που πήγα έλειπε ο καθηγητής!
Φυσικά και δεν είναι ευθύνη κανενός αυτό,άλλωστε σε αυτή τη περιοχή - πόλη - χώρα ποτέ δεν φταίει κανείς. Φταίει μόοοοονοοοοο το σύστημα...Ποιο σύστημα θα ρωτήσετε;Το σύστημα μου είπαν να πω,αυτό λέω!

5 σχόλια:

Ανώνυμος,  5 Ιουνίου 2009 στις 10:25 π.μ.  

Μπορει να διαφωνησαμε στο προηγουμενο αρθρο σου αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εχουμε και παροσωπικα και επειδη ξερω τι θα πει εξεταστικη , σου ευχομαι καλη επιτυχια στα μαθηματα σου
Ο ανωρθογραφος
Υ.Γ. Ολοι ειμαστε φιλοξενουμενοι σε αυτον τον κοσμο

Όλα Free 5 Ιουνίου 2009 στις 10:45 π.μ.  

Ετσι μπραβο. Καλη επιτυχια ΤOM-αρι.
10αρια να τσιμπησουμε

Tom Sawyer 5 Ιουνίου 2009 στις 3:58 μ.μ.  

Eυχαριστώ πολύ ρε παίδες!
Φίλε Ανώνυμε να ξέρεις ότι μ'αρέσει πολύ να διαφωνώ με τους άλλους αρκεί αυτό να έχει νόημα,εννοώ να μην διαφωνώ για να διαφωνώ.Οπότε κανένα πρόμπλεμ!Ελπίζω να σου δώσω κάποια στιγμή τη δυνατότητα να ξαναδιαφωνήσεις μαζί μου,με λίγο πιο κόσμιο τρόπο και από τους δυο μας όμως!
Καλή επιτυχία και σε όποιον ξεκίνησε ή ξεκινά!

Ανώνυμος,  5 Ιουνίου 2009 στις 4:57 μ.μ.  

Δημοκρατια εχουμε ο καθενας ειναι ελευθερος να λεει τις αποψεις του , ευτυχως, και το καλο στην Δημοκρατια ειναι οτι μπορουμε να διαφωνουμε, εστω και αν το παρατραβαμε καμια φορα αλλα παντα μεσα σε λογικα πλαισια.
Και κατι ασχετο, τωρα που εισαι φοιτητης κοιτα να περνας καλα και τιποτα αλλο.
O ανωρθογραφος

Tom Sawyer 5 Ιουνίου 2009 στις 6:14 μ.μ.  

To ίδιο εύχομαι και σε σένα αφού απ'ότι κατάλαβα και συ φοιτητής είσαι.
Φυσικά και να περνάμε καλά,λοιπόν, αλλά το παν είναι να βοηθάμε και τους άλλους να περνάνε καλά.Μόνο τότε το ευχαριστιέσαι άλλωστε!
Y.Γ.:Όμορφο ψευδώνυμο ρε συ...!