Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

XAΡΙΤΩΜΕΝΙΕΣ!




Έχω πολύ καλή διάθεση σήμερα!Δεν θα το κρύψω...Η τηλεόραση μου έφτιαξε διάθεση. Τόσα καραγκιοζάκια μαζεμένα,δεν μπορεί,όλων την ψυχολογία ανεβάζουν. Είμαι απόλυτα θετικός,έτσι δεν θα σας παιδέψω πολύ,σήμερα!



Είναι απίστευτο τελικά πόσο καλά σου πηγαίνουν όλα αν έχεις καλή διάθεση. Μακριά από την γκρίνια και τη κλάψα. Κοιτάς αισιόδοξα κάθε πλευρά των γεγονότων. Δεν στραβομουτσουνιάζεις όση πίεση και να έχεις και όλα βαίνουν καλώς!Κανένας δεν μπορεί να μου το πάρει από το μυαλό πως,η ενέργεια που έχεις μεταφέρεται και επηρεάζει τους γύρω σου. Δοκίμασε το καλή μου,την επόμενη φορά,μην γκρινιάξεις,μην βάλεις τα κλάματα,αλλά δες το ψύχραιμα,βάλε τον χρόνο μπροστά στο μυαλό σου και νιώσε πως βρίσκεσαι σε ένα ντέζά βου του μέλλοντος. Πως αυτά που ζεις τώρα είναι αναμνήσεις. Κοίτα λοιπόν πίσω σου,κοίτα τι κατάφερες και πως μπορεί να αλλάξει. Με το να μεμψιμοιρείς δεν θα βγάλεις ποτέ άκρη. Μην γίνεσαι σαδιστής του καλού σου εαυτούλη Αφού τον αγαπάς τόσο πολύ!



Κεφάρω πραγματικά ανθρώπους που χαμογελάνε στα δύσκολα!



Να θυμάσαι πάντα πως,για κάθε λεπτό που είσαι στεναχωρημένος,χάνεις 60 δευτερόλεπτα ευτυχίας!

1 σχόλια:

Ανώνυμος,  31 Μαΐου 2009 στις 4:20 μ.μ.  

makari omws na itan panta toso eukolo auto pou les na ginotan kai stin praksi...parola auta polu aisiodokso to mhnuma sou!