Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

ΜΑΥΡΙΣΜΑΤΑ!

Λέω να μην πάω να ψηφίσω. Να αράξω σπιτάκι μου,με το αρκουδίσιον στους 24 βαθμούς και ένα καφέ στο χέρι,ή ακόμα καλύτερα να πάω στη κυρά με τα πιο όμορφα πόδια (την Χαλκιδική) και να μαυρίσω το κορμί μου. Να τους δείξω την αδιαφορία μου. Αστειάκι...

Και να τους τη δείξω (την αδιαφορία,μην ταράζεσαι!) τι έγινε;Τόσο ζώα που είναι το μόνο που θα καταφέρω θα είναι να μου την δείξουν και αυτοί και εγώ να την πάρω για ακόμα μια φορά πίσω (όχι την αδιαφορία!!!).Δεν τους καίγεται καρφί για το αν είσαι απογοητευμένος με την συμπεριφορά τους. Πραγματικά από το ένα αυτί τους μπαίνει από το άλλο τους βγαίνει.

Θα πάρουν τις έδρες τους και θα βγαίνουν με περίσσιο θράσος να λένε πως "αποφάσισε ο λαός","πήραμε την εντολή του λαού" και τις κλασικές τους βλακείες που μου τριβελίζουν τον εγκέφαλο.

Όπως έγινε πρόσφατα και με τις φοιτητικές εκλογές όπου περίπου οι μισοί φοιτητές δεν πήγαν να ψηφίσουν. Τους πέρασε απαρατήρητο. Είναι δυνατόν;

Έτσι λοιπόν μακριά από τα και καλά αντιεξουσιαστικά μηνύματα "αποχή".Άμα θέλεις να τους κάνουν να πονέσουν πήγαινε να ψηφίσεις. Άσε την ηλιοθεραπεία και δείξε τους τη δύναμη σου. Μην την αφήσεις να πάει χαμένη!