Τρίτη 12 Μαΐου 2009

ΤΙ ΧΑΜΠΑΡΙΑ;


Με οργή και λύπη διαπιστώνω πως καθημερινά η κοροϊδία ή αν θέλετε η ανυπαρξία εξυπηρέτησης από την cosmote καλά κρατεί.

Ξεκίνησε ανώδυνα."Θα μιλάω με την οικογένειά μου."
Προχώρησε ακόμη περισσότερο."Θα μιλάω με την κοπέλα μου."
Πήγε ακόμη πιο μακρυά.

Έβαλαν και οι φίλοι μου.1000 λεπτά μοιάζουν να μην είναι αρκετά.
Ήρθε και η δουλειά. Βολικό στην αρχή ιδιαίτερα για κάποιον που δεν φημίζεται

για τις συχνές ανανεώσεις χρόνου ομιλίας...

Όμως βλέπω μέρα με τη μέρα ότι μας έχουν στείλει στον απόπατο των τηλεπικοινωνιών με τον πλέον αισχρό τρόπο. Καταλαβαίνω ότι κάποια στιγμή το δίκτυο μπορεί να είναι φορτωμένο. Καταλαβαίνω επίσης ότι οι αρχικοί χρήστες έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τις προβλέψεις τους. Όμως αυτό που γίνεται καταντάει ενοχλητικό. Χθες έσπασα νέο ρεκόρ:
18 προσπάθειες για κλήση...


Ίσως μια λύση είναι μαζί με τα 1000 λεπτά ομιλίας να σου προσφέρουν και άλλα 1000 ελεύθερου χρόνου (ή χαμένου αν θέλετε) για τις προσπάθειες που κάνεις.
Ακόμη πιο κατατοπιστικό για το επίπεδο υπηρεσίας που σου προσφέρουν
θα ήταν να μετονομάσουν την υπηρεσία από
what's up σε what the fuck!


Ελπίζω μέχρι το αυριανό broadcasting να έχω καταφέρει να πραγματοποιήσω την κλήση μου...

Ας μαζέψουμε τις ιστορίες μας και ας γράψουμε ένα καινούργιο βιβλίο:
what's up : 1000+1 προσπάθειες...