Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΜΟΥΝΤΖΑΣ

Είδα στον ύπνο μου τον Τσίπρα με σημαία
Να μου σφυράει κλέφτικα,να μου πουλάει λαθραία
Ήταν και ο Άδωνις με μία μουσουλμάνα
Της έλεγε "Να φύγεις από δω να πας αλλού Πουτάνα"!

Ήρθε η Αλέκα τρέχοντας κρατώντας τηλεβόα
Και φώναζε "να φύγουν απ' το τσίρκο τώρα όλα τα ζώα"
Όμως ο Γιώργος πρόλαβε και πέρασε με σούζα
Αφήνοντας τον Πάγκαλο έξω από την παρτούζα

Και κάπου εκεί στο πουθενά,στου ύπνου μου τη ζάλη
Τα ένσημα μου βούτηξε με δόλο η Φάνη-Πάλλη

Και ξαφνικά αρρώστησα μου γυάλισε το μάτι

Μα στο ΕΣΥ μου είπανε "δεν έχουμε κρεβάτι"

Ο Κωστάκης πιο μακρυά μ' ένα σουβλάκι απ' όλα
Έψαχνε τον Ρουσόπουλο να του πετάξει φόλα

Σηκώθηκε ο Tρεμόπουλος που ήτανε πιο κει

Είπε "του Αλεξάνδρου η χώρα δεν είναι Ελληνική"


Σαν την τσουτσού πετάχτηκε ο Παπαθεμελής
Του'πε "Τρεμόπουλε δεν πας να γαμηθείς;"

Και εγώ στη μέση έστεκα,κοιτούσα απορημένος

Της μαλακίας τη σύναξη,φτωχός κι αηδιασμένος


Αλίμονο μανούλα μου ποιον να ψηφίσω τώρα;
Όλοι τον παίζουν με τα δυο κι όλοι μου τάζουν δώρα
Πού να κρυφτώ και πού να μπω να μη με βλέπει ο ήλιος;

Ποιός είναι άραγε ο εχθρός και ποιός είναι ο φίλος;


Ξύπνησα τα χαράματα με κλάματα και ιδρώτα
Και όλα αλλάξαν γύρω μου, δεν ήταν όπως πρώτα
Πούπουλα είχα στο κορμί και πίσσα στο κεφάλι
Γίνανε οι Μέγιστοι μικροί και οι μικροί Μεγάλοι