Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

Καλημέρα σας

Καλημέρα σας

Να σας συστηθώ. Με λένε Πόπη, σαν τον παππού μου τον προκόπη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα παιδιά του μπλογκ που μου έκαναν τη τιμή να με αφήνουν να αναρτώ ό,τι νομίζω εγώ καλύτερο για μένα. Δεν θα γράφω σχόλια για την πολιτική, τη μουσική, τους ανθρώπους. Θα σχολιάζω τα υπόλοιπα μπλογκ. Ό,τι μου έκανε θετική ή αρνητική εντύπωση. θα είμαι η επίσημη κουτσομπόλα εδώ! για αρχή θα ασχοληθώ με τα φιλικά μπλογκ που έχουμε "σύνδεσμο".                  Οι φίλοι στο troktiko ανέβασαν από το http://tamialastakagkela.blogspot.com/2009/04/blog-post_13.html  

ένα άρθρο που με εξέπληξε. ο δεκάλογος του οδηγού για καλό πάσχα. Ομολογώ ότι πρώτη φορά διάβασα τέτοια πράματα. Πρωτότυπος ο συγγραφέας. Πως τα σκέφτηκε ; Ευτυχώς το διάβασα γιατί είχα σκοπόνα κάνω τα ακριβώς αντίθετα. Έσωσε πολλές ζωές με το κείμενό του. Μπράβο και στο troktiko που το ανέδειξε.

Το αγαπητό citypress-gr αναφέρει για ένα γλυπτό? άγαλμα? εγκατάσταση? δεν κατάλαβα καλά του Χριστού στην ηλεκτρική καρέκλα. Εμένα για ξύλινη μου φάνηκε. Ούτε πρίζα, ούτε καλώδια πρόσεξα. Χαίρομαι πάντως που έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες. Περιεμένω να μας παρουσιάσουν και το άγαλμα που δείχνει τον Χριστό φαντάρο.

Ο prezatv ( δεν τον έχω γνωρίσει αλλά τα παιδιά τον ξέρουν) δημοσιέυει κάτι σαν δελτίο τύπου, δυσκολεύτηκα να το διαβάσω επειδή αναφέρει πολλούς νόμους, παραγράφους, καθέτους, πράματα που θέλουν ψάξιμο για να διασταυρώσω αν ισχύουν και γενικά δεν ενδιαφέρουν κανέναν αν είναι 2345/4β ή 6578/γμτ. Μπερδέυτηκα και στο τέλος, όπου σαν διχασμένη προσωπικότητα ρωτάει τον αναγνώστη "ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ" Ένας είναι ο Πρέζας ή πολλοί??? Εκτός αν από μόνος του αποφάσισε να εκπρποσωπήσει τους πολλούς, χωρίς να τους ρωτήσει πρώτα αν θέλουν εκπρόσωπο.

Το Our greek TV έχει πρώτο θέμα "Διέρρηξαν μπουγατσάδικο 15 φορές και δεν βρήκαν καμία τίποτα να κλέψουν" μάλλον πρόκειται για λαθάκι, οπότε δεν πειράζει. Γράφει για έναν , προφανώς ηλίθιο διαρρήκτη ή κλέφτη από χόμπυ, μια που του το έχουν διαρρήξει 15 φορές και ποτέ δεν πήραν τίποτα. ϊσως αν προσπαθήσει να τον κλέψει όταν θα είναι και ο ίδιος εκεί, κάτι να πάρει.

Στο taxalia blogspot δεν μπορώ να πω ότι βρήκα κάτι που με άγγιξε και επειδή ο τίτλος του δεν θέλω να πιστέυω ότι αντιπροσωπεύει το περιεχόμενό του, επιφυλλάσσομαι για την επόμενη φορά.

Τελευταίο το Panic το οποίο το είδα και τρόμαξα! Πολύ κουτσομπολίστικο ακόμα και για τα δικά μου κυβικά.

Αυτά τα λίγα για σήμερα και ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα

ΥΓ ¨οποιος πει ότι ή Πόπη είναι Ο Σγουραμάλης να του καεί ο σκύλος