Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Βογγητό ergo sum


Και ενώ ο Γιωργάκης θέλει να κάνει βόλτα με το ποδήλατο αλλά η μαμά του η Μαργαρίτα προσπαθεί με το ζόρι να τον κάνει πρωθυπουργό, διότι πότε θα ξαναβρεί την ευκαιρία να έχει για πολιτικό αντίπαλο έναν Καραμάν Αλή μόνο κατ' όνομα, οι τράπεζες - οι ιδιοκτήτες τους δηλαδή που όλοι τους γνωρίζουμε - συνεχίζουν να μας δουλεύουν απομυζούν, με τη συνδρομή των φίλων βουλευτών που ψηφίσατε και θα ξαναψηφίσετε, γιατί, ως γνωστό, κόβει η που...να το γα...σι; Οπότε τα θέλει ο πωπός σας. Και η κρίση συνεχίζεται. 

Πριν 6-7 χρόνια όταν είχα αλυσίδα franchise 7 οίκους ανοχής και έτρωγαν από εμένα ψωμάκι πολλές οικογένειες και ιερόδουλων και αστυνομικών και δημοτικών αρχόντων αλλά και βουλευτών, μου είχανε προτείνει από τα κόμματα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ να αναλάβω κυβερνητική θέση. Για την ακρίβεια τα λόγια τους ήταν :

¨Μπουρδέλο η Ελλάδα, μπουρδέλο διευθύνεις και εσύ, όλο και κάτι παραπάνω θα καταφέρεις να κάνεις. Απλά πες μας ποιο υπουργείο θέλεις να αναλάβεις¨.

Τους εξήγησα όμως ότι στη δική μου επιχείρηση έχω συγκεκριμένο αριθμό από  πόρνες ,  εργάζονται με τη θέλησή τους και ότι αμείβονται πολύ καλά και οι νταβατζήδες είναι η μειοψηφία, Στη χώρα μας αντιθέτως, οι νταβατζήδες είναι πάρα πολλοί και φέρονται σε όλους σαν να είναι πόρνες και επιπλέον αντί να πληρώνονται για τις υπηρεσίες που προσφέρουν τις ζητάνε και λεφτά από πάνω. Αλλά το βασικότερο, τους είπα, είναι ότι στα μπουρδέλα μου υπάρχουν κανόνες οι οποίοι τηρούνται, οργάνωση και ο καθένας ξέρει τον ρόλο του.

Αν μου επιτρέψουν να τα εφαρμόσω και στη χώρα, πολύ ευχαρίστως.

Φυσικά αρνήθηκαν. Άνθρωποι που δεν έχουν εργαστεί ποτέ στη ζωή τους ή έχουν χαριστικές θέσεις στο δημόσιο θέλουν να κουμαντάρουν μια χώρα.

Και μικρόψυχοι. Με πολέμησαν και κατάφεραν να μου κλείσουν όλα τα μαγαζιά. Σήμερα έχει μόνο ένα μπουρδέλο μεταμφιεσμένο σε κράτος. Ή κράτος μεταμφιεσμένο σε μπουρδέλο; Τί σημασία έχει;

Πάντως σήμερα βγάζω το παντεσπάνι μου διατηρώντας αλυσίδα με οίκους αντοχής. Ναι, σωστά. ΟΙΚΟΥΣ ΑΝΤΟΧΗΣ.

Είναι συνδυασμός Γυμναστηρίου και Πορνείου. Δοκιμάζεις τις αντοχές σου και με τους δύο τρόπους. Γυμνάζεσαι και το ευχαριστιέσαι. Καις θερμίδες και το απολαμβάνεις. Λειτουργούν τμήματα ανδρικά - γυναικεία.

Βόδυλάην και παπαριές.

Ποίο είναι το όνομα των γυμναστηρίων;

"Pidate Giati Xanosaste Ltd SA Corporation .gr.com.org(ia)