Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ FACEBOOK 2 ΦΙΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΓΚΟΜΕΝΕΣ

-Άσε φίλε χθες στο party σκανάρισα ένα γκομενάκι με πίστευτα kbps!

-Kαι;Λέγε ρε...της έκανες κανα request;

-Της έκανα και request, της έστειλα και application και μ'έκανε add!

-Σώπα ρε!

-Ναι ναι! Την λένε Μαρία_852

-Προχώρησε καθόλου το load η κράσαρες;

-Ε και βέβαια ρε προχώρησε! Τι νόμιζες;

-Ε πες μου ντε! Με control-alt-delete θα στα βγάζω όλα;

-Ε αφού το τρέξαμε λίγο το θέμα εκεί, μετά ανοίξαμε νέο tab στο σπίτι μου. Καλά άλλο να στο λέω και άλλο να κάνεις synchronise!

-Και μπήκατε με τη μία στο ψητό;

-Ναι ρε σου λέω! Της έκανα rip τα ρούχα την ώρα που αυτή είχε ξεκινήσει το extract.Σε λίγη ώρα είχαμε πιάσει full απόδοση. Να φανταστείς ότι κάναμε συνεχή refresh για περίπου 2 ώρες χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε reset.Μετά το 2ωρο και ενώ ακόμα δεν είχε ολοκληρωθεί η λήψη νέων ενημερώσεων, άλλαξα το first boot device...Κόλαση φίλε μου! Και εκεί που τα μπινελίκια έδιναν και έπαιρναν και την είχα ταράξει στα pop-up χαστούκια, μου πέταξε την ατάκα που με έστειλε! "θέλω να κάνεις download στα μούτρα μου " μου λέει!Καταλαβαίνεις τι έπαθα...Όμως για κακή μου τύχη έκανε log in στο σπίτι η αδερφή μου και αναγκάστηκα να κάνω sign out...

-Πωπω γκαντεμιά...

-Άστα να πάνε...και τώρα δεν ξέρω και πότε θα ξαναφτιάξουμε lan...Είναι ευρυζωνικό γκομενάκι και έχασα την ευκαιρία μου για γρήγορη πρόσβαση.
-Μην ξενερώνεις ρε φίλε. Κάνε browse όλο και κάτι θα βρεις.Δεν αξίζει να αλλάξεις screensaver τώρα.

-Mood: Sad...

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ