Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Tom is here!!!

Κυρίες και κύριοι, ladies and gentlemen, madames et messieurs! Με μεγάλη μου τιμή σας παρουσιάζω τον εαυτό μου! Είμαι κάτι σαν μύθος, σαν αγέρας, οι φίλοι μου με αποκαλούν απλά Tom. Tom Sawyer όπως είναι ολόκληρο. Προέρχομαι απο την φαντασία ενός συγγραφέα εν ονόματι Μark Twain και απο ένα βιβλίο του, με τίτλο το όνομα μου,το οποίο για όποιον το έχει διαβάσει μένει ανεξήτηλο στο μυαλό του γιατί είναι αυθόρμητο και αγνό.Μέσα από αυτές τις γραμμές θα προσπαθήσω να γράφω απλές σκέψεις που αν τις σκεφτούμε όλοι μαζί, ελεύθερα, ανοιχτόμυαλα, καθαρά ίσως και να καταφέρουμε να βγάλουμε κάτι από την όλη ζούγκλα! Θα με βρίσκεται όποτε θέλετε μέσα από τα σχόλια σας! Επανέρχομαι σύντομα!!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος,  18 Νοεμβρίου 2008 στις 2:37 π.μ.  

Καλώς τον!

Tom Sawyer 22 Νοεμβρίου 2008 στις 3:43 μ.μ.  

Καλωσήρθα και χαίρομαι που βλέπω και τον παλιόφιλο Huck να στέλνει χαιρετίσματα!!Έλα και η θεία Πόλυ σιγά σιγά!!

Ανώνυμος,  26 Νοεμβρίου 2008 στις 3:52 μ.μ.  

εεε τον παναη.......

Panos 28 Νοεμβρίου 2008 στις 4:30 μ.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Tom Sawyer 28 Νοεμβρίου 2008 στις 4:37 μ.μ.  

Όχι και Παναής!!Tom παρακαλώ!Tom!χε χε!!