Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ Η ΠΕΙΛΙΝ...ΔΟΞΑ ΣΟΙ!!!


Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η ηττημένη υποψήφια του ρεπουμπλικανικού κόμματος για την αντιπροεδρία των ΗΠΑ Σάρα Πέιλιν δήλωσε χθες Δευτέρα πως αναμένει από τον Θεό «να της δείξει τον δρόμο» εάν θα πρέπει στο μέλλον να διεκδικήσει και τον Λευκό Οίκο.

Υποστηρίζοντας την ακράδαντη πίστη της στη θρησκεία, δήλωσε στη συνέντευξη πως εάν ο Θεός την προορίζει να κατακτήσει τον Λευκό Οίκο εκείνη αναμένει να της δείξει τον δρόμο.

«Ξέρετε, η θρησκεία είναι κάτι πολύ σημαντικό στη ζωή μου. Κι αυτό που πάντοτε κάνω είναι ν' αφήνω τη ζωή μου στα χέρια του δημιουργού μου», τόνισε η 44χρονη Πέιλιν.

Αυτά δήλωσε σε συνέντευξή της στο τηλεοπτικό δίκτυο FOX...Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα! Αν ο "Θεός" σου πει να ρίξεις μια πυρηνική βόμβα στο Αφγανιστάν γιατί ...κάπου εκεί είναι οι "κακοί"....θα το κάνεις; Πως να πιστέψω, μια και καλά, "θεούσα" όταν η ίδια έχει πώρωση με τα όπλα και τα παιχνίδια πολέμου! Πως να πιστέψω μετά ότι ακούει το Θεό και κάνει ότι της λέει...Με τα όπλα θα επιβάλλει το θέλημα του Θεού; Τα λέω καλά ρε παιδιά; Ή πάλι άλλα ακούνε τα αφτιά μου;

Ήμαρτον Θεέ μου....


TABYBLUE