Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ ΛΟΓΩ ΑΠΕΡΓΙΑΣ

Οι εργαζόμενοι στο μετρό της Αθήνας απεργούν σήμερα.Και με το δίκιο τους οι άνθρωποι.Όμως αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν οι εικόνες σαν κι αυτήν. Τι γίνεται ρε παιδιά; Εγώ μεγάλωσα χαλλλαρά με μπουγάτσα και καφέ. Άκουγα για τα έργα στην Αθήνα: μετρό, τραμ, προαστιακός, ΗΣΑΠ, λεωφορεία...Τα είδα πολλές φορές και από κοντά.Ζήλεψα μπορώ να πω.Είπα "γιατί εδώ μόνο να υπάρχουν τόσα καλά και στην πόλη μου τίποτα;". Βλέποντας όμως εικόνες όπως οι σημερινές αναρωτιέμαι αν τελικά άξιζε τον κόπο, το χρήμα και την υπομονή.Τώρα λέει θα γίνει και στη Θεσσαλονίκη...Κυκλοφορεί μάλιστα και ένα ανέκδοτο για αυτό: "Επόμενη στάση..Λευκός Πύργος"! δείχνοντας τη δυσπιστία του κόσμου.Κανείς δεν αμφιβάλλει για την αναγκαιότητα των έργων αυτών.Όμως αν είναι να γίνουν ας γίνουν τουλάχιστον σωστά και ας γίνουν στην ώρα τους. Τί είπα τώρα θα μου πείτε...Δεν φτάνει μόνο αυτό όμως.Όταν ο κόσμος σταματήσει να πηγαίνει για τσιγάρα με το αμάξι του τότε ίσως κάτι να γίνει. Οι ειδικοί προβλέπουν για το 2010 μέση ταχύτητα στους δρόμους της Αθήνας 5χλμ! Όσο και με τα πόδια δηλαδή...Και κάτι μου λέει ότι όσο υπομονή και να κάνουμε και εδώ στη Θεσσαλονίκη όταν γίνουν τα έργα εικόνες σαν και αυτήν δεν θα λείψουν. Ας ελπίσουμε να βγω ψεύτης. Ας ελπίσουμε να είναι όλα αυτα ένα κακό όνειρο.

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ