Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Καλησπέρα αγαπητοί αναγνώστες του Υ. Λοιπόν έχω να σας πω, μάλλον...να σας γράψω, ένα ανέκδοτο ακόμα.μη με ρωτάτε γιατί.Γιατί έτσι μου αρέσει!(με την καλή έννοια)
Αλλά ας μη το κουράζω άλλο:


Ο Χάρης,φοιτητής Ιατρικής,είναι πολύ παθιασμένος με το αντικείμενο της σχολής του και θέλει πάση θυσία να τελειώσει και να πάρει πτυχίο.Όμως για κακή του τύχη ένας καθηγητής δεν τον περνάει με τίποτα! Έτσι λοιπόν αυτός μπουκάρει μια μέρα στο γραφείο του και του λέει


-Κύριε καθηγητά τί πράγματα είναι αυτά;Γιατί δεν με περνάτε;Αφού τα ξέρω όλα!Τελευταίο μάθημα είναι
-Ωστε έτσι...απαντάει ο καθηγητής. Ελάτε λοιπόν την επόμενη βδομάδα και θα σας εξετάσω προφορικά.θα σας κάνω μόνο μία ερώτηση.Αν δεν την γνωρίζετε θα έρθετε πάλι του χρόνου.


Χωρίς να χάσει χρόνο ο Χάρης στρώνεται στο διάβασμα μερόνυχτα ολόκληρα.Φτάνει η μέρα της εξέτασης.


-Λοιπόν του λέει ο καθηγητής,πες μου πώς κάνουμε έκτρωση σε μια αγελάδα;


Σκέφτεται ο καημένος ο Χάρης αλλά τίποτα.Δεν ήξερε την απάντηση και έτσι έφυγε με το κεφάλι κατεβασμένο.Πήγε στο μπαρ απέναντι και άρχισε να πίνει και να πίνει και να πίνει...
Κάποια στιγμή το πρωί και ενώ ο Χάρης είναι πλέον χάλια του λέει ο barman:


-Τί σε βασανίζει φίλε μου και πίνεις έτσι;Μίλησε μου.Έχουν ακούσει πολλά τα αυτιά μου.


Οπότε ο Χάρης αφού κατεβάζει μονορούφι το ποτό του ρωτάει τον barman:


-Πώς κάνουν έκτρωση σε μια αγελάδα;


Και ο barman απαντάει:


-Πωπω ρε φίλε πού έχεις μπλέξει;


ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ