Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

"ΣΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΩ...ΜΕ ΓΕΥΣΗ ΠΑΓΩΤΟ!"


Η φράση… «θα πιω ένα τσιγάρο», ή «έλα να πιούμε ένα τσιγάρο» πλέον εκτός από νόμιμες… θα γίνουν και κυριολεξία!!! Άκου εκεί καλή μου κυρία τι έβγαλαν στην αγορά και μάλιστα, στην αγορά της Ολλανδίας όπου και κυκλοφορεί το συγκεκριμένο προϊόν!!!
Ονομάζεται «υγρό τσιγάρο» και έχει γίνει μόδα, αφού το κάπνισμα στα κλάμπ της Ολλανδίας απαγορεύεται. «Μάστορα, πιάσε ένα τσιγάρο….- Καλαμάκι θες;»…Και το καλύτερο τώρα έρχεται, σας το κράτησα για το τέλος! Μαντέψτε τα συστατικά του…..Το νέο ρόφημα δεν περιέχει νικοτίνη, αλλά είναι ένα μίγμα από ρίζες νοτιοαφρικανικών φυτών, που προκαλούν μία ελαφριά αίσθηση ευφορίας και χαλάρωσης. Αν αυτό δεν είναι κανονικό ντοπάρισμα και μαστούρωμα, εγώ θα πιω ένα βαρέλι από δαύτο! Άσε που εδώ στην Ελλάδα θα το έχουμε σα το γάλα ένα πράγμα! Ξυπνάς το πρωί και διψάς;….πίνεις ένα «υγρό τσιγάρο». Τα μπουζούκια που τα πας; Θα χορεύει ο μάγκας βαρύ ζεϊμπέκικο…. με ένα κουτάκι στο χέρι;…Στο αμάξι μέσα, πως θα σβήνεις το «τσιγάρο»; Ο έφηβος πως θα «καπνίζει» κρυφά από τους γονείς του; Τι; Θα τον δει η μητέρα του με ένα κουτάκι και θα του πει : «Θεέ μου, αγόρι μου καπνίζεις;» Όχι πείτε μου έχω άδικο;

TABYBLUE

1 σχόλια:

κόκκινη μαλέτα 29 Οκτωβρίου 2008 στις 1:44 μ.μ.  

Και καλά το θα πιω ενα τσιγάρο. Το θα φυσήξω τον καπνό ή το θα στρίψω ένα, αποτελούν φράσεις προς κατάργηση?