Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

ΤΙ ΤΡΑΒΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ....


Εντάξει το ομολογώ, έχω μπει σε πολλά και διάφορα sites αλλά αυτό εδώ είναι πολύ μπροστά!!! Μια ομάδα παντρεμένων γυναικών έφτιαξε μια ιστοσελίδα… «Christian Nymphos» με σκοπό να βοηθήσουν τις νέες γυναίκες να διατηρήσουν τον ερωτισμό στο γάμο τους, χωρίς βέβαια να παραβιάζουν τους νόμους του Θεού!!!

Και που ξέρουν αυτές γιατί και πως ο Θεός ήθελε να κάνουμε στο sex! Εγώ πάντως δε θυμάμαι καμία εντολή του τύπου: «Ου κάνεις έρωτα με δυο γυναίκες ταυτόχρονα», ή «Ου πασαλείψεις τη σύντροφό σου με σοκολατοειδή εν καιρώ νηστείας με σκοπό να γλείφειν το κορμί τούτο»….

Πείτε μου ποιος άνδρας θα μείνει πιστός στο γάμο του αν ακολουθήσει ο παρακάτω διάλογος…

- Γυναίκα, έλα να σου ξηγήσω το όνειρο….έλα εδώ σοκολατάκι μου εσύ!
- Απα πα πα ! Σοκολατάκι; Μη ξεχνάς έχουμε νηστεία και στο Christian Nymphos λένε να νυστέψουμε και στις λέξεις!
- Ε, τότε πέσε στα τέσσερα μωρό μου!
- Στα τέσσερα; Τι, θα το κάνουμε όπως τα ζώα; Στο Christian Nymphos λένε ότι αυτό δηλώνει ενοχές ανάμεσα στο ζευγάρι…
- Εεε, καλά τότε μια π….α;
- Τιιιι; Μήτσο, κρέας στη Σαρακοστή;……Μήτσο που πας;
- Πάω να «χτυπήσω» μια σοκολατίνα και φάω κανά κοψίδι….


TABYBLUE