Ο Ηλεκτρικός...
Πόσοι από εμάς χρησιμοποιούμε ακόμα και καθημερινά τον ηλεκτρικό στην Αθήνα; Κάτι που δεν έχουμε αμάξι (άλλοι έχουν και αποφεύγουν να το κινούν στο κέντρο), κάτι που τα ταξί ακριβαίνουν συνεχώς, πέφτεις στην...ανάγκη του.
Δεν μπορείς και να κάνεις αλλιώς δηλαδή.
Η κατάσταση όμως που επικρατεί είναι πραγματικά ανυπόφορη.
Λες και βρίσκεσαι σε ώρα αιχμής στην Ιαπωνία.
Πασχίζεις να χωρέσεις στο βαγόνι και όταν χωρέσεις πρέπει να 'χεις τα μάτια σου δεκατέσσερα μη βρεθείς με ανοιγμένη τσάντα χωρίς να το πάρεις είδηση.
Μέσα σ' όλα τους τελευταίους μήνες γίνονται έργα στο Θησείο, με αποτέλεσμα να καθυστερούν τα δρομολόγια και τα Σαββατοκύριακα να μην έχουν καν ηλεκτρικό κάποιες περιοχές, προσπαθώντας να μετακινηθούν με έκτακτη λεωφορειακή γραμμή.
Το μετρό όαση μπροστά στον ηλεκτρικό. Όχι πως και εκεί δεν έχει πολυκοσμία, αλλά όπως και να χει είναι πιο υποφερτές οι συνθήκες, είναι αρκετά συνπείς με τα δρομολόγια και ξέρεις ότι έτσι κι αλλιώς θα βγεις από αυτό πιο γρήγορα δεδομένης της ταχύτητάς του.
Μήπως λοιπόν με τα έργα, που έπρεπε ήδη να έχουν τελειώσει, στον ηλεκτρικό "ξεχάστηκαν" και κρατάνε παραπάνω;
Γιατί δεν βλέπω να έχει ολοκληρωθεί το Θησείο και είναι πολλοί οι αγανακτισμένοι πολίτες.
Σε άλλο ένα τομέα λειτουργεί η ελληνική νοοτροπία της χαλαρής διάθεσης και της δουλειάς της τελευταίας στιγμής.
Δεν έχουν ιδέα πόσο σημαντικό μέσο είναι για τη μετακίνση χιλιάδων πολιτών, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους.
Αυτά δεν τα σκέφτονται οι πολιτικοί. Μόνο να τάζουμε, και έχει ο Θεός.
Θα μου πείτε το μόνο πρόβλημα είναι;
Φυσικά και όχι.
Αλλά πρέπει να αναφερθούμε σε αυτό, μήπως και διαδοθεί περισσότερο...
Με την ελπίδα θα μείνουμε...

Ολόκληρο το άρθρο




