Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα by ourgreektv. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα by ourgreektv. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Ο Ηλεκτρικός...


Πόσοι από εμάς χρησιμοποιούμε ακόμα και καθημερινά τον ηλεκτρικό στην Αθήνα; Κάτι που δεν έχουμε αμάξι (άλλοι έχουν και αποφεύγουν να το κινούν στο κέντρο), κάτι που τα ταξί ακριβαίνουν συνεχώς, πέφτεις στην...ανάγκη του.
Δεν μπορείς και να κάνεις αλλιώς δηλαδή.
Η κατάσταση όμως που επικρατεί είναι πραγματικά ανυπόφορη.
Λες και βρίσκεσαι σε ώρα αιχμής στην Ιαπωνία.
Πασχίζεις να χωρέσεις στο βαγόνι και όταν χωρέσεις πρέπε
ι να 'χεις τα μάτια σου δεκατέσσερα μη βρεθείς με ανοιγμένη τσάντα χωρίς να το πάρεις είδηση.
Μέσα σ' όλα τους τελευταίους μήνες γίνονται έργα στο Θησείο,
με αποτέλεσμα να καθυστερούν τα δρομολόγια και τα Σαββατοκύριακα να μην έχουν καν ηλεκτρικό κάποιες περιοχές, προσπαθώντας να μετακινηθούν με έκτακτη λεωφορειακή γραμμή.
Το μετρό όαση μπροστά στον ηλεκτρικό. Όχι πως και εκεί δεν έχει πολυκοσμία, αλλά όπως και να χει είναι πιο υποφερτές οι συνθήκες, είναι αρκετά συνπείς με τα δρομολόγια και ξέρεις ότι έτσι κι αλλιώς θα βγεις από αυτό πιο γρήγορα δεδομένης της ταχύτητάς του.

Μήπως λοιπόν με τα έργα, που έπρεπε ήδη να έχουν τελειώσει, στον ηλεκτρικό "ξεχάστηκαν" και κρατάνε παραπάνω;
Γιατί δεν βλέπω να έχει ολοκληρωθεί το Θησείο και είναι πολλοί οι αγανακτισμένοι πολίτες.
Σε άλλο ένα τομέα λειτουργεί η ελληνική νοοτροπία της χαλαρής διάθεσης και της δουλειάς της τελευταίας στιγμής.
Δεν έχουν ιδέα πόσο σημαντικό μέσο είναι για τη μετακίνση χιλιάδων πολιτών, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους.
Αυτά δεν τα σκέφτονται οι πολιτικοί. Μόνο να τάζουμε, και
έχει ο Θεός.
Θα μου πείτε το μόνο πρόβλημα είναι;
Φυσικά και όχι.
Αλλά πρέπει να αναφερθούμε σε αυτό, μήπως και διαδοθεί περισσότερο...
Με την ελπίδα θα μείνουμε...


Ολόκληρο το άρθρο

Σάββατο 4 Απριλίου 2009

OURGREEKTV BROADCASTS:


Η είδηση που δε μπορώ να βγάλω απ’ το μυαλό
μου από χτες δεν είναι άλλη από αυτή του θανάτου του 29χρονου, που αν και 200 μέτρα από το νοσοκομείο, δεν διακομίστηκε εγκαίρως λόγω... της 24ωρης απεργίας!

Κοντά μαθαίνω υπήρχε αστυνομικό τμήμα, που ακόμα και με το περιπολικό θα μπορούσε να τον πάει στο νοσοκομείο. Περαστικοί περνούσαν πολλοί, όμως κανένας δεν προθυμοποιήθηκε να βοηθήσει. Το ΕΚΑΒ
ήρθε 2 ολόκληρες ώρες μετά, επειδή λέει... απεργούσαν!!

Τόσο απάνθρωποι έχουμε γίνει όλοι πια; Κανείς δε συγκινήθηκε από το περιστατικό; Είναι δυνατόν ολόκληρο νοσοκομείο να μην έχει διαθέσιμο ασθενοφόρο λόγω απεργίας; Νοσοκομείο είστε, δεν είστε δημόσιοι υπάλληλοι! Για τέτοια περιστατικά υπάρχει στις απεργίες προσωπικό ασφαλείας, για να βοηθήσουν, υποτίθεται.

Στην Ελλάδα όμως που όλα λειτουργούν στην "εντέλεια", κάτι τέτοιο είναι πολυτέλεια. Άλλωστε μας αποδεικνύουν κάθε μέρα πως η ανθρώπινη ζωή δεν έχει καμία αξία. Είμαστε «απλοί πολίτες», πόσο να μας μετρήσουν;

Μια τέτοια είδηση δε χωρά στα τηλεοπτικά δελτία, εκτός κι αν αρχίσουν να κατηγορούν οι πολιτικοί ο ένας τον ά
λλον.

Τι τα νοιάζουν τα κανάλια αν ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του μόνο και μόνο χάρη στην απάθεια πολλών άλλων;

Έχουμε πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθούμε…

Όλοι μας…


ourgreektv

Ολόκληρο το άρθρο