Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΑΘΩΝ

7.30 πμ Σάββατο
Το Σαββατιάτικο ξημέρωμα με βρήκε ανάμεσα σε ελαιόδεντρα. Ησυχία, ψύχρα και πάχνη. Κάποιοι από τους εργάτες τραγουδώντας ξεκίνησαν τη δουλειά. Λίγο αργότερα και εγώ μαζί τους. Μια δουλειά που θα κρατούσε 2 πολύ κουραστικές μέρες...


1.23 πμ Κυριακή.
Το κόκαλά μου πονάνε ταυτόχρονα όλα. Πέφτω να πεθάνω με την ησυχία μου στο κρεβάτι μέχρι την ώρα που, περίπου 4 και κάτι ώρες μετά,το ξυπνητήρι με ανασταίνει από τον λήθαργο.

8.00 πμ Δευτέρα
Η αναγκαία και αναπόφευκτη "δουλειά" για την απόκτηση πτυχίου ξεκίνησε. Οι ώρες περνούσαν, αλλά εγώ ακόμη εκεί."Πού πουλάνε πιστόλια;" , "Λες να χρειαστεί να μου κόψουν τα πόδια;", "Θα μπορέσω να ξαναπερπατήσω;" ήταν μερικές από τις σκέψεις μου. Μετά από κάποια ώρα , το μυαλό μου σταμάτησε να παράγει ακόμα και αυτές.


6.00μμ Δευτέρα
Σχόλασα. Έχετε μείνει ποτέ 7 μέρες στην Κόλαση , τρώγοντας μόνο ρέγκα και πίνοντας μόνο ξύδι; Ε...κάπως έτσι ένιωθα.


7.00μμ Δευτέρα
Ο ταξιτζής που με μάζεψε από το πεζοδρόμιο μου ξερνούσε τα εσώψυχά του επί 40 λεπτά που ήμασταν κολλημένοι ανάμεσα σε λαμαρίνες του υπο κατασκευή μετρό και λεωφορεία. Αν με ρωτήσετε ξέρω να σας πω τι πρόβλημα έχει με τη γκόμενά του, πώς χώρισε με τη γυναίκα του, πώς πάνε τα δικαστήρια , ποια είναι η σχέση με τα παιδιά του, πόσο κοστίζει το σπίτι που θα μοιραστεί στα δυο με την πρώην σύζυγό του, πώς θέλει τη γυναίκα, τι ώρα είχε ραντεβού με μια καινούργια που γνώρισε, πόσα και ποια ζώα έχει στο χωριό, τι ψηφίζει, τι ονειρεύεται τα βράδια που κοιμάται και τι σκέφτεται για το μέλλον του. Αν νομίζετε ότι υπερβάλλω, απλά κάντε το τεστ...


01.30 πμ Δευτέρα.
Το τελευταίο που θυμάμαι είναι να κλείνω το φως. Ακόμα δεν ξέρω πώς πήγα στο κρεβάτι και αν έπεσα μπρούμυτα ή ανάσκελα.


10.00 πμ Τρίτη
Ξύπνησα. Έκανα καφέ, έστριψα ένα τσιγάρο. Έγραψα μια μικρή περίληψη του Σαββατοκύριακου και της Δευτέρας. Είπα καλημέρα στους αναγνώστες του Υ.


ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

2 σχόλια:

Panbeautiful21 4 Νοεμβρίου 2009 στις 9:40 μ.μ.  

Γιατί φίλε Προμηθέα, έχεις μείνει εσύ ποτέ 7 μέρες στην Κόλαση, τρώγοντας μόνο ρέγκα και πίνοντας μόνο ξύδι;;;
Ωραία περνάτε στο στρουμφοχωριό...

Mr. Kaya,  8 Νοεμβρίου 2009 στις 4:10 π.μ.  

Περιμένω τα όνειρα του ταξιτζή.