Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

ΕΔΩ...ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ!

Πάλι εδώ αναγνώστη μου μοναδικέ , αναγνώστη μου φανταστικέ!


Χάλασε και ο καιρός και δεν μπορούμε να καπνίσουμε σαν άνθρωποι με τον καφέ. Γιατί καλά ήταν όσο αράζαμε έξω και δώστου φραπεδάρα και δώστου τσιγαρούμπα στριφτή! Τώρα κυκλοφορούμε με μπλοκάκι και σημειώνουμε τα μαγαζιά "που καπνίζουν".
Έτσι το λένε τώρα: "Καπνίζει αυτό το μαγαζί;" ή "καπνιστό είναι;"


Σκεφτείτε τώρα να έχετε φορτώσει στην πλάτη σας ένα κάρο μαθήματα , μια ντεμέκ πτυχιακή με φραμπαλάδες και σάλτσες και τσόντα μια πρακτική από δίπλα , όχι καιρός για blogging, ούτε καιρός για κλάσιμο! Και να θες να πας και για έναν ρημαδοκαφέ και να μην μπορείς να καπνίσεις!

Γιατί ρε φίλε; Γιατί με εκδικείσαι έτσι; Ντάξει το παραδέχομαι: κάπνιζα στη μούρη σου, βρομούσαν τα ρούχα σου, έβηχες, γέμιζες στάχτες , πέφτανε στάχτες στο ποτό σου και μετά δεν ήξερες τι έκανες και "ήμουν πιωμένος" και "ποια είναι αυτή δίπλα μου;" και άλλα τέτοια. Καλά δεν ήταν όμως; Καλά δεν περνούσαμε μαζί; Γιατί μου τη βγαίνεις έτσι τώρα;Και μη μου πεις ότι το έχεις απωθημένο να πας μπουζούκια και να μυρίζεις μέντα και μοσχοκάρυδο...Θα τρελαθώ!

Ήρθαν και τα μαστόρια , πρωί πρωί , δεν φτάνει η φασαρία που κάνουν τα εργαλεία , είναι και κρυφά ταλέντα όλοι τους!Όλοι τους όμως! Τραγούδι , ρυθμός, μελωδία και κακό, σφύριγμα που διώχνει πουλιά και ποντίκια και όπως πάντα ,έτσι και τώρα, ένας "μπούρδας Καραβάγγος" σου σπάει τα νεύρα τόσο που θες να βγεις να φτιάξεις την "πατούρα" μόνος σου!

Συγγνώμη που σε πρήζω έτσι φίλε μου καλέ, αλλά κάπου έπρεπε να ξεσπάσω και εγώ. Αν θες μπορείς να παραπονεθείς σε αυτούς που μου έδωσαν κωδικούς να γράφω τις γκρίνιες μου. Ο κύκλος κλείνει με ένα πιάτο φακές ( μμμ τι νοστιμιά...), ύπνο μέχρι τα μπούνια και ξανά μανά αναζήτηση "καπνιστού μαγαζιού".Υπάρχουν χειρότερα; Σίγουρα! Υπάρχουν όμως και καλύτερα... Υπομονή και ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός όπως έλεγε και η Αλίκη.

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

1 σχόλια:

Panbeautiful21 16 Οκτωβρίου 2009 στις 9:57 μ.μ.  

Η λύση στο πρόβλημά σου είναι απλή: Τους συμπληρώνεις μια αίτηση συμμετοχής στο X-Factor, τη στέλνεις, τους καλούν για δοκιμαστικό και πάει τέλειωσε! Αν ψωνιστούν με το τραγούδι και την ζωή στην υψηλή κοινωνία που το συνοδεύει -πράγμα σίγουρο όσο το φούσκωμα που σε έφεραν οι φακές με τον μεσημεριανό ύπνο- και τις πατούρες θα παρατήσουν και τα πάντα όλα!!

Ύπνε, καλώς ήρθες!

Υ.Γ.: Το κάπνισμα απλά το κόβεις και όλες οι καφετέριες γίνονται μονομιάς customer friendly!