Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

"10 τηλεθεατές σήμερα θα κερδίσουν 8 κιλά κρέας"....που φτάσαμε!



Αυτή η φράση ήταν σήμερα το πρωί "σουπεράκι" σε εκπομπή! Στο λόγο μου, τρόμαξα!


Τι έγιναν τα δώρα ταξίδια; Τι έγιναν τα δώρα, όπως σιδερώστρες, τηλεοράσεις κτλ, κτλ! Τώρα θα μου πείτε αυτά δεν τρώγονται...


Έτσι λοιπόν, μάλλον, ξεκίνησαν να μοιράζουν τα τρόφιμα σύντροφοι. Θα μου πείτε και καλά κάνουν, αλλά ρε παιδιά δε μας φτάνει που έχουμε τις "μαύρες" μας....θα ξυπνάμε και θα μας το θυμίζουν; Εγώ θέλω το πρωί να ξυπνάω, (εντάξει όχι με την καλή χαρά), αλλά πως να το πω...να ακούσω και μια καλή είδηση τουλάχιστον. Εντάξει, να μην το κάνουμε πανηγύρι! Ήρεμα πράγματα... ξέρεις...(Σάαακηηη....λιμουζίνες, ξανθιές με μπικίνι, σαμπάνια...σ' έχω κάνει Θεό).

Σημείωση: Αν σας κούρασα με τις παρενθέσεις... που να δείτε παρακάτω. Έχω ξενυχτήσει και οι σκέψεις μου έρχονται όπως να' ναι...(όχι, γιατί άλλες φορές γράφω normal).

Και ξανά, στα της εκπομπής. Είπαμε, έχουμε κρίση, πεινάμε, λεφτά δεν έχουμε αλλά λίγη αισιοδοξία δεν έβλαψε κανέναν! Φυσικά και δεν κατακρίνω...ένα σχόλιο κάνω! Γιατί υπάρχουν και άλλες εκπομπές, που πραγματικά δεν θα έπρεπε να ...υπάρχουν.

Ναι, ναι, ναι, θα ρίξω "φαρμάκι" για αυτό μαζέψτε τα παιδιά από τις οθόνες, γιατί τσούζει τα μάτια.



Love bites...δηλαδή...δείξτε τσόντα καλύτερα! Τα υπονοούμενα και τα σχόλια που ακούγονται στην εκπομπή είναι άθλια έως στημένα!( Ποιος το είπε αυτό;). Συγκεκριμένα, σε ένα επεισόδιο έπρεπε 4 κοπέλες (καλές, συνετές, αθώες...όοοχι ξέκ@λ@) να μαγέψουν με τις μαγειρικές τους ικανότητες...έναν έγχρωμο μαντραχαλά από τα βάθη της Βραζιλίας(μάλλον).

Καλά πλάκα μας κάνουν; Αυτός παραλίγο να της πηδήξει on air!!! Και να σου, οι χοροί και να σου τα πιασίματα από τη μέση(και λίγο κάτω από τη μέση μη σου πω)... Όταν ήρθε η ώρα να καθίσουν και να φάνε, ο Βραζιλιάνος έφαγε το φαγάκι του και η κοπέλα(είπαμε, καλή, συνετή,αγία...), είχε φάει... τον Βραζιλιάνο με τα μάτια της! Μάζεψαν όλα τα "λιγούρια" και τα έβαλαν στην εκπομπή;;;;Έλα παραδέξου το, δεν ήρθες εδώ για να μεγειρέψεις!!!

Φυσικά οι ατάκες που ακούγονται...δεν υπάρχουν!





1 σχόλια:

Panbeautiful21 29 Οκτωβρίου 2009 στις 3:48 μ.μ.  

Κύριος πάντως ο Βραζιλιάνος! Σε μια από τις κοπέλες δώρισε και χειροπέδες.. Και η αθώα περιστέρα έμεινε παγωτό και απόρησε: Τι να τις κάνω;; Αχ μικρή μου, πόσα δν ξέρεις... ΕΛΕΟΣ!