Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

O Alonso στη Ferrari... (Επίσημο)


Αυτό που όλοι περιμέναμε εδώ και πολύ καιρό τελικά επισημοποιήθηκε από τη Ferrari με μια ανακοίνωση στον Τύπο την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου. Η Scuderia ανακοίνωσε ότι ο Ισπανός δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Fernando Alonso, θα οδηγεί για λογαριασμό της τα τρία επόμενα χρόνια. Ταυτόχρονα, παρελθόν αποτελεί για την ομάδα ο Kimi Raikkonen, τον οποίο η Ferrari ευχαρίστησε για τη συνεισφορά του στα τρία χρόνια που αγωνίστηκε με την ομάδα.
Η ανακοίνωση της Ferrari αναφέρει:
Η Scuderia Ferrari Marlboro ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον οδηγό Fernando Alonso. Η συμφωνία ισχύει για 3 χρόνια, ξεκινώντας από το 2010. Επομένως, το οδηγικό δίδυμο της Scuderia για του χρόνου θα αποτελούν ο Felipe Massa και Fernando Alonso, με τον Giancarlo Fisichella να έχει το ρόλο του αναπληρωματικού οδηγού. Ο Kimi Raikkonen θα αποχωρήσει από την ομάδα στο τέλος της τρέχουσας σεζόν, ύστερα από μια αποδοτική και καρποφόρα συνεργασία, κατά την οποία κατέκτησε τον πρωτάθλημα Οδηγών του 2007. Επίσης, έπαιξε βασικό ρόλο στην κατάκτηση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών την ίδια χρονιά όσο και το 2008.
Ο Stefano Domenicali δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που καλωσορίζουμε στην ομάδα μας ακόμα έναν νικητή, ο οποίος έχει αποδείξει το τεράστιο ταλέντο του κερδίζοντας δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα στην μέχρι τώρα καριέρα του. Φυσικά, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Kimi για όλα όσα έχει κάνει για τη Ferrari: Στον πρώτο του χρόνο, κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο Οδηγών, κατά συνέπεια πέρασε στην ιστορία της Ferrari και έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να κατακτήσουμε τον τίτλο Κατασκευαστών το 2007 και το 2008. Ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη χρονιά για εμάς, έδειξε το μεγάλο του ταλέντο, με πολλά καλά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένης της νίκης στο Spa και είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε ακόμα περισσότερες καλές στιγμές στους τελευταίους 3 αγώνες της σεζόν».
O Kimi Raikkonen είπε: «Με κοινή συγκατάθεση, συμφωνήσαμε να ολοκληρώσω το συμβόλαιο που με δέσμευε με τη Ferrari μέχρι το 2010, έναν χρόνο πιο μπροστά από το προγραμματισμένο. Είμαι στεναχωρημένος που αφήνω μια ομάδα με την οποία πέρασα 3 φανταστικά χρόνια, κατά τα οποία κέρδισα πολλές φορές. Μαζί, κερδίσαμε το 50% των τίτλων αυτής της περιόδου και κατάφερα να πάρω τον τίτλο Οδηγών το 2007, κατά συνέπεια πέτυχα τον στόχο που έθεσα στον εαυτό μου στο ξεκίνημα της καριέρας μου. Πάντα αισθανόμουν εδώ σαν να είμαι στο σπίτι μου και θα έχω πολλές καλές αναμνήσεις με την ομάδα».
Στη μεταπήδησή του στη Ferrari αναφέρθηκε ο Fernando Alonso, μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας: «Νιώθω πολύ χαρούμενος που θα είμαι πιλότος για τη Ferrari. Η οδήγηση ενός μονοθεσίου της Scuderia αποτελεί το όνειρο για κάθε πιλότο και σήμερα έχω την τύχη να το πραγματοποιήσω. Θέλω να ευχαριστήσω τον Luca de Montezemolo, πρόεδρο της Ferrari, για την επιμονή του να ολοκληρωθεί η συμφωνία. Κατά τη διάρκεια του περασμένου καλοκαιριού υπογράψαμε συμβόλαιο συνεργασίας από το 2011, τις τελευταίες όμως ημέρες η κατάσταση άλλαξε. Αποφασίσαμε να επισπεύσουμε την άφιξή μου στο Maranello κατά ένα έτος. Όλα αυτά τα χρόνια στη Renault ήταν φανταστικά, μαζί κατακτήσαμε τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα (δύο οδηγών και δύο κατασκευαστών) και 17 από τις 21 νίκες μου σε Grand Prix τις σημείωσα σε αυτή την ομάδα. Εύχομαι στα μέλη της Renault κάθε επιτυχία και ελπίζω να κατακτήσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς στο υπόλοιπο της σεζόν. Μόλις τερματίσω στο GP του Abu Dhabi, θα επικεντρωθώ πλήρως στην επόμενη χρονιά: Είμαι σίγουρος ότι μαζί με τον Felipe θα κάνουμε χαρούμενους τη Ferrari και τους πολυπληθείς φίλους της».


Πηγή: msfree