Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Βρε εμείς εδώ στο ELLADA έχουμε "βαριά βιομηχανία"...


Όσο αλήθεια είναι αυτό, άλλο τόσο αλήθεια είναι ότι εδώ στην Ελλάδα, μπορούμε να προσελκύσουμε ξένους επενδυτές...βασικά ούτε Έλληνες επενδυτές το ρισκάρουν. Ακόμα και αυτούς που προσελκύουμε, θέλουν να αγοράσουν τα πάντα πια. Και μάλιστα σε τιμή ευκαιρίας. Ελα πάρε κόσμε, ξεπουλάμε!

Πείτε μου, δεν γελάτε όταν ακούτε τους πολιτικούς μας, να λένε για την "βαριά βιομηχανία" μας; Ποιά βιομηχανία; Που την είδαν και εγώ δεν βλέπω; Ο τουρισμός; Η εξαγωγή ζαρζαβατικών; Η ναυτιλία μας; Πάει για κλείσιμο και αυτή. Η μόνη βιομηχανία που δείχνει να αντέχει ακόμα είναι το αλουμίνιο, χάλυβας και σίδηρο, τσιμέντο. Αλλά και αυτά επηρεάζονται από την κρίση.

Η μεγαλύτερη "βιομηχανία" μας είναι το δημόσιο! Αθάνατο Ελληνικό δημόσιο. Αυτό καλά κρατεί.

Και μετά θέλουμε να πάμε μπροστά. Όταν ακόμα και τις "βαριές βιομηχανίες" μας δεν κάνουμε τίποτα για να τις υποστηρίξουμε. Ακόμα και για τον τουρισμό, πως θα προσελκύσουμε περισσότερους τουρίστες; Θέλει κάτι περισσότερο από ωραία βίντεο για το μύθο μας στην Ελλάδα. Θέλει υποδομές και ενίσχυση οικονομική. Αλλά ποιός είμαι εγώ να τα λέω. Άσε τους άλλους να κόβουν το κεφάλι τους...κάπως έτσι σκεφτόμαστε όλοι. Έεελα μωρέ, δικιά μου δουλειά είναι;


1 σχόλια:

Panbeautiful21 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:14 π.μ.  

"Greece, a masterpiece you can afford"

Μα συγγνώμη, είναι αυτό slogan για να προσεγγίσεις τουρίστες;! Πιο πολύ διαφήμιση της φτήνιας μας μου κάνει... Το έχουν βάλει και παντού οι βλαμένοι!