Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Aπό εκλογές σε εκλογές, υπάρχει διαφορά!


Βy Tabyblue

Τώρα θα μου πείτε, "τι λες ρε τρελέ;". Αλλά έτυχε να δω κάποια στιγμιότυπα από τις προεκλογικές ομιλίες κάποιων υποψηφίων στην Γερμανία.

Και φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με τις δικές μας. Εδώ είναι πανηγύρια! Ή μάλλον για τα πανηγύρια. Μη μου πείτε ότι δεν έχετε τύχει(τυχαία πάντα) να πάτε σε κάποια ομιλία και να μην έχει έστω και κάποιον να πουλάει από σημαιάκια μέχρι "ντουντούκες". Εγώ έχω φάει και σουβλάκια!

Στην Γερμανία λοιπόν, σε κάποια πλατεία...(θυμηθείτε, πλατ
εία) ο κόσμος που πήγε να ακούσει τον υποψήφιο, καθόταν σε καρέκλες! ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΕΣ. Εντάξει, μπορεί να μην είχαν όλοι καρέκλες, αλλά οι περισσότεροι, ναι. Είναι πολύ μπροστά! Εμείς εδώ, εκτός του ότι είμαστε όρθιοι, ακούμε τον καημό του καθένα. Βάλε ένα καρεκλάκι, κέρνα ένα καφέ να ανοίξει το μάτι!

Βέβαια, έχουμε κάτι που άλλοι δεν έχουν. Την πώρωση του ομιλητή. "Πετάνε" φλέβες από το μέτωπο, ιδρώνει του κερατά, φωνάζει συνθήματα -(παύλα) ατάκες! Έχει γούστο ρε παιδί μου! Οι Γερμανοί αυτό δεν το έχουν. Είναι πιο...πώς να το πω...ξενέρωτοι.

Ένα άλλο που παρατήρησα είναι ότι οι υποψήφιοι, είναι μέσα στον κόσμο. Γύρω τους, υπάρχει κόσμος. Εδώ πρέπει ντε και καλά, να είναι πάνω σε κάποιο μπαλκόνι, σε κάποιο βάθρο...κάπου ψηλά! Κατέβα ρε αδερφέ να σε δού
με και από κοντά! Για παράδειγμα στην Πορτογαλία, που επίσης έχουν εκλογές, σε προεκλογική ομιλία, πίσω από τον ομιλούντα υπήρχε κοινό (σίγουρα οπαδοί του υποψηφίου), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Για φανταστείτε και εδώ να βάζαμε κοινό, πίσω από κάποιον ομιλητή. Ακόμα και ο πιο φανατικός οπαδός του κόμματος να είσαι...την πλάκα σου σίγουρα θα την έκανες! Μήπως αυτό είναι που φοβούνται εδώ και δεν έχουμε κοινό πίσω από τους υποψηφίους; Γιατί κακά τα ψέμματα, ας πούμε εγώ δεν κάνω για κοινό πίσω από ομιλητή...χαλάω την εικόνα...κάνω γκριμάτσες...ε, κοιμάμαι που και που!

Ωραίες που είναι οι εκλογές, έχουν πλάκα.