Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Red Zeppelin


τραγούδι με τον αγαπημένο μου στίχο, i wanna be your backdoor men.

Τι άραγε να θέλει να πει ο ποιητής? Σίγουρα όχι μόνο τη σωματική διείσδυση. Ορίστε, ακόμα ένα θέμα προέκυψε εδώ οπότε μια μικρή παρένθεση. Οι ξένοι το αποκαλούν The Greek way, εμείς εδώ το λέμε Οθωμανικό. Κάτι σαν τον καφέ, Ελληνικός ή Τούρκικος? Αμπελοφιλοσοφική ερώτηση, αλλά όρεξη να έχετε να το συζητήσουμε. Ούτως ή άλλως δεν συμβαίνει και τίποτα νέο άξιο αναφοράς στην Ελληνική κοινωνία. Ή μπορούμε να πούμε υπάρχουν πλήθος πραγμάτων για να ασχοληθούμε αλλά εστιάζουμε συνέχεια στα ίδια.

Έτσι και εγώ α(ερο)πορώ πως και μέχρι στιγμής ο Προμηθέας δεν έχει αναρτήσει άρθρο για τους αρχαίους τόπους ενέργειας όπου οι πρόγονοι μας? έχτιζαν μνημεία, πόλεις και ναούς.
Επισκέφτηκα για πολλοστή φορά τα Στάγειρα.
Μια υπεροχότητα. Δε ξέρω αν φταίει το ότι είμαι προκατειλημμένος, αλλά όσο και αν είσαι νιώθεις να σε κατακλύζουν όχι ένα αλλά πολλά "δέοι" ( πληθυντικός τους "δέους". Από το Deus, Δίας ίσως? Δεν ξέρω και ούτε με νοιάζει).
Ο τρόπος που είναι χτισμένα, η τοποθεσία, η θέα, το ποιος γεννήθηκε εκεί, η ατμόσφαιρα.
Ακόμα και αν δεν εξηγείται με μεταφυσικό τρόπο και μόνο ότι ένα μέρος σε κάνει να νιώθεις διαφορετικά είναι πολύ σημαντικό.
Τέτοια αίσθηση μπορείς να έχεις σε πάρα πολλά μέρη της χώρας μας, αρχαία και σύγχρονα, φυσικά ή τεχνητά, σε υψόμετρο μεγάλο ή σε βαθιά φαράγγια και σπήλαια. Ανεβαίνοντας τον Όλυμπο, βουτώντας στα παγωμένα νερά του Αινιπέα, κάνοντας ραφτινγκ στους μαιάνδρους του Νέστου, βουτώντας στις γούρνες ψηλά πάνω από τα λουτρά της Αριδαίας, διασχίζοντας τα πεύκα και ανακαλύπτωντας καλά κρυμμένους κόλπους με κρυστάλλινα νερά στα πόδια της Χαλκιδικής.
Βουνά, μονοπάτια, λιβάδια, ποτάμια, λίμνες, παραλίες, βράχια.
Άπειρα μέρη για να γεμίσεις ενέργεια τη ψυχή, να καθαρίσεις το μυαλό και τα μάτια και να γεμίσεις καθαρό αέρα τα πνευμόνια. 'Οσο και να νομίζεις ότι είσαι σε άλλο κόσμο επειδή νιώθεις "άλλος " άνθρωπος, κάνεις λάθος επειδή όλα αυτά υπάρχουν σε κοντινή απόσταση γύρω σου και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αφιερώσεις μια ημέρα από τη ζωή σου, την οποία θα θυμάσαι για όλη σου τη ζωή.
Εγώ προσωπικά έχω ξεχάσει τα άπειρα γυναικεία κωλαράκια που έχω μπανίσει στα μπητσ μπάρια και στις παραλίες γυμνιστών, αλλά δεν έχω ξεχάσει ούτε μια εκδρομή στη φύση που έχω κάνει.
Και για να κλείσω, ως καπνιστής μου έκανε τρομερή εντύπωση τις πρώτες φορές που είχα εξορμήσει σε περιοχές φυσικής ομορφιάς και υπέροχου αέρα, ότι πήγα να ανάψω τσιγάρο και μετά τη πρώτη τζούρα το έσβησα, επειδή είχε απαίσια γεύση!!!
Αν επηρεάζει τόσο άμεσα και καίρια το σώμα σου, φανταστείτε τι μπορεί να κάνει στη ψυχή σας!!!