Κυριακή 16 Αυγούστου 2009

Ο Pacman και ο Batman


Ααααχ!
Αύγουστος...
Παχιές μύγες...μήνας άνευ ειδήσεων...καλοκαιρινοί έρωτες...λεσβιακά πάρτι στο νησί της Λέσβου...sex & drugs & rock'n'roll...συναυλίες-αρπαχτές γνωστών τραγουδιστών (ανάγκη επικοινωνίας με το κοινό το λένε αυτοί).
Τι είναι ο Αυγουστος? Πόσα ακόμα τον χαρακτηρίζουν? Ποιες μυρωδιές πλανιούνται στην Αυγουστιάτικη Ελλάδα?
Π.χ. στο ανεμοδαρμένο κουραδονήσι, τη Μύκονο?
Εκεί μυρίζει αγγλική κλανιά. Επειδή έτσι βγάζουν οι μεγαλοβρεττανοί το προφυλακτικό Κλάνωντας.
Σε άλλα μέρη μυρίζεις τα σύκα. Το φρούτο. Σε άλλα την αρμύρα.
Εμένα μου αρέσει όταν μπλέκει η νυχτερινή θαλασσινή αύρα με τη μυρωδιά του πεύκου και των ελαιόδεντρων.
Μου ξυπνάει μνήμες από την εφηβική μου ηλικία, την πρώτη, όταν προσπαθούσα να χάσω τη παρθενιά και την αθωότητά μου.
Όταν το κατάφερα, ξεκίνησα να προσπαθώ να ξαναβρώ αυτά τα δύο που έχασα τότε αλλά μέχρι σήμερα δε τα κατάφερα ακόμα.
Στην αναζήτησή μου αυτή βρίσκω συνεχώς καινούρια πράματα. Το συναρπαστικό είναι, ότι ενώ αναζητώ να βρω, χάνω συνεχώς όλο και πιο πολλά.
Χάνω κάθε φορά όλο και πιο πολλές "παρθενιές" μου και "αθωότητες" αλλά δε νιώθω ότι αδειάζω.
Αυτή είναι η μαγεία του Αυγούστου
Αυτή τη μαγεία προσπαθώ να την επεκτείνω σε όλους τους μήνες του χρόνου.
Είμαι σε καλό δρόμο.
Δώδεκα μήνες το χρόνο το μυαλό σε διακοπές. Δώδεκα μήνες ο νους να είναι έτοιμος να επιστρέψει στη "σκληρή"? καθημερινότητα και στη "ρουτίνα".
Δώδεκα μήνες υπέροχα Αυγουστιάτικα φεγγάρια να σε τραβάνε στον ουρανό.
'Ολους τους μήνες με διάθεση να ξεφύγεις, να είσαι έτοιμος για αλλαγές και για το αναπάντεχο. Να μη μπορείς να πραγματοποιήσεις όλα τα ταξίδια και όλα τα όνειρα αλλά να είσαι χαρούμενος επειδή ΕΧΕΙΣ τη διάθεση να προσπαθήσεις.
Όλο το χρόνο η ψυχή σου να είναι ψυχή διακοπών και ταξιδιάρα.
'Ολα τα χρόνια σου.
'Ολη σου η ζωή να είναι ένας Αύγουστος και όχι ένας Αύγουστος ή κάθε Αύγουστος η ζωή που περιμένεις για να ζήσεις.

Επίλογος:
Ο Μπρους Γουέην είναι ο Batman. Βρείτε ποιος είναι ο Pacman και κερδίστε.