Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

ΘΕΛΕΙ Ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ!

Αυτή η παράφραση της γνωστής λαϊκής ρήσης ταιριάζει γάντι σε όλα αυτά που διαβάζουμε και που γίνονται τις τελευταίες δυο μέρες. Από τη μία έχουμε τους οργανωμένους "hooligans" του διαδικτύου που δίνουν ραντεβού για να λύσουν τις όποιες διαφορές τους και από την άλλη έχουμε τους αγνούς φιλάθλους , δηλαδή όλους εμάς που μέσα από την πλατφόρμα του blogspot.com δηλώνουμε παρόν και λέμε τη γνώμη μας
ελεύθερα.


3 blogs της τελευταίες μέρες έκλεισαν. "show-bitch" , "ΑΣΗΜΩΝΗΣ" και το "troktiko". Φυσικά η αντίδραση δεν ήταν ίδια και για τα 3...Προσωπικά και εγώ όπως φαντάζομαι και πάρα πολλοί (αν όχι όλοι) στην "blog -όσφαιρα" είμαι κατά της οποιασδήποτε φίμωσης. Ειδικά όταν γίνεται χωρίς λόγο, αβίαστα και προκλητικά. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο. Σε καμία περίπτωση 3 blogs , και ας είναι το ένα από αυτά το νο1,δεν εκπροσωπούν τα χιλιάδες blogs που συνεχίζουν να δίνουν το παρόν δυναμικά. Ναι θα στηρίξουμε όποιον φιμώνεται. Ναι θα στηρίξουμε όποιον απειλείται από ρουφιανο-τσάτσους και προσκυνημένος Όμως δεν θα ταυτιστούμε μαζί του. Το θεωρώ λάθος να εκτοξεύουμε υπόνοιες , απειλές ή να γράφουμε μεγαλόσχημες φράσεις υπέρ του ενός χωρίς να ξέρουμε τι θέλει να μας πει ο άλλος. Γιατί πουθενά δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά.

Πιστεύω ότι πρέπει να κρατήσουμε τον χαρακτήρα μας. Να ενημερώνουμε, να ψυχαγωγούμε, να βάζουμε προβληματισμούς, να δίνουμε βήμα σε κάποιους να καταγγείλουν, να εκφραστούν αλλά όχι να γίνουμε αυτό που δεν θέλαμε ποτέ: Τυφλοί στρατιώτες σε έναν πόλεμο που δεν ξέρουμε ούτε γιατί γίνεται, ούτε ποιους υπηρετεί. Είμαι σίγουρος ότι κάποιοι θα έτριβαν τα χέρια τους όταν είδαν ότι το troktiko έκλεισε. Από μεγάλο εκδότες δημοσιογράφους μέχρι νεότευκτα blogs ελπίζοντας σε ανακατανομή της πίτας των αναγνωστών. Εγώ δεν ήμουν μέσα σε αυτούς. Όπως δεν ήμουν και σε εκείνους που έσπευσαν να φωνάξουν ότι ήρθε το τέλος! Και αυτό γιατί είμαι κατά της λογικής αυτής. Δεν ανταγωνιζόμαστε για διαφημίσεις, δεν με νοιάζει τι λέει η "AGB" του διαδικτύου alexa. Δεν θα τους κάνω τη χάρη να ασχοληθώ μαζί τους, να γίνω σαν και αυτούς που ανησυχούν γιατί η αποκλειστικότητα γλιστράει μέσα από τα χέρια τους χωρίς να προλάβουν να κάνουν απόσβεση όλες τις κατουρημένες ποδιές που έχουν φιλήσει.

Χαίρομαι που το σχέδιό τους δεν πέτυχε. Χαίρομαι που δεν έχω κάποιον από πάνω μου να με καθοδηγεί με τα λεφτά του. Χαίρομαι που είμαι blogger και δεν πληρώνομαι για αυτό. Χαίρομαι γιατί ξέρω ότι δεν έχω να φοβηθώ κανέναν πολιτικό, δημοσιογράφο (με κεφαλαίο Δ ή χωρίς), επιχειρηματία ή οποιονδήποτε άλλον έρποντα οργανισμό. Πάνω απ' όλα χαίρομαι που είπα τη γνώμη μου ελεύθερα χωρίς να σκεφτώ αν θα ενοχληθεί ο χορηγός μου ή το αφεντικό μου.

Free speech for the Dumb ! ! !

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

3 σχόλια:

Ανώνυμος,  9 Αυγούστου 2009 στις 1:22 π.μ.  

Α Ψ Ο Γ Ο Σ! Το ζητούμενο είναι η ελεύθερη έκφραση. Το "stariliki" έχει χτυπήσει την πόρτα των bloggers και μάλλον τα μαντάτα δεν είναι καλά. Πολύ καλή τοποθέτηση, ένας περήφανος blogger έχει περήφανους αναγνώστες. Έτσι ρε!
Γιάννης

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 9 Αυγούστου 2009 στις 12:19 μ.μ.  

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια!

Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου Σοφία. Να'σαι καλά!

Γιάννη αν και λίγο υπερβολικός ως προς το "άψογος", δεν με χάλασε!

Σ'ευχαριστώ πολύ!

Hail ! ! !