Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Πάρτε το συννεφάκι με τη βροχή πάνω από το κεφάλι μου!

Αν και καλοκαίρι, εδώ και μια βδομάδα έχω ένα συννεφάκι πάνω από το κεφάλι μου! Όχι κάτι το σοβαρό...αλλά οτιδήποτε ηλεκτρονικό γύρω μου χαλάει( όχι δεν είμαι εξωγήινος).

Για παράδειγμα, το pc μου. Αποφάσισε(μόνο του), να "πεθάνει" έτσι απλά ένα ωραίο απόγευμα! Από τότε τρέχω και δεν προλαβαίνω. Καθότι σχετικά παλιό, δεν άντεξε! Καιρός ήταν. Όμως, όταν κάτι χαλάει, αμέσως μετά διαπιστώνεις ότι και κάτι άλλο έχει χαλάσει. Κατάρα! Έτσι λοιπόν το driver είπε και αυτό να τα "φτύσει". Ναι αγόρασα καινούριο αν και είναι αρκετά φτηνά πλέον. Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν το πέταξα από το μπαλκόνι αντί να προσπαθώ να μαζέψω τα ασυμμάζευτα..no money, no funny!

Είναι από αυτές τις μέρες που σκέφτεσαι κάτι και λες: "Ωχ, ελπίζω να μην είναι αυτό..." και τελικά είναι! Όμως πάντα λειτουργεί προς μια κατεύθυνση. Προς τη χειρότερη. Ποτέ δε λειτουργεί θετικά. Για παράδειγμα σκέφτεσαι: "Ωχ, λες να κέρδισα το τζόκερ;"... Μη χαίρεσαι, πάντα χάνεις για λίγο και χάνεις και 200 ευρώ στο στοίχημα, έτσι να το θυμάσαι!

Δε φτάνει μόνο αυτό, έφυγε και ο περιπτεράς της γειτονιάς για διακοπές! Που να τρέχεις στο επόμενο για τσιγάρα...είναι και μακριά!(και φυσικά βαριέμαι να περπατήσω).

Τι να πει και ο επίδοξος ληστής που μπήκε σε τράπεζα της Εθνικής στην Καισαριανής για να διαρρήξει 20 θυρίδες, με λεία κοντά στα 20.000.000 ευρώ σε κοσμήματα και χρήματα! Μπήκε από την προηγούμενη μέρα στο κατάστημα, κρύφτηκε καλά και όταν έκλεισε η τράπεζα έκανε τη δουλειά του. Όμως... δεν μπορούσε να βγει! Που πας ρε μάστορα. Έκανες τόσο κόπο και δεν θυμήθηκες να βγάλεις ένα σχέδιο για να βγεις από εκεί; Πόσα συννεφάκια δηλαδή έχει αυτός πάνω από το κεφάλι του;