Κυριακή 16 Αυγούστου 2009

Αν είναι αυτός Ρωμαίο...εγώ ειμαι Μιτσουμπίσι!!!

Κατά τύχη...είδα την Παρασκευή, αν δεν κάνω λάθος, στην ΕΤ3 ένα (και καλά) νεανικό σήριαλ προερχόμενο από την Αργεντινή. Το σήριαλ ονομάζεται Ρωμαίο και Ιουλιέτα. Κλασσική συνταγή, παιδιά, έρωτες, τρίγωνα, τετράγωνα... προβλήματα, σε θέλω, με θέλεις, όχι δε με θέλεις, θα το πω του μπαμπά μου να σε δείρει κτλ κτλ.

Έχω δυο απορίες. Η πρώτη είναι. Γιατί; Γιατί να βλέπουν τα παιδιά τέτοια σήριαλ; Μέσα από τα οποία προβάλλεται η ψεύτικη ομορφιά, το δήθεν, τα λάθος πρότυπα στην τελική. Να πω φυσικά ότι ο πρωταγωνιστής..τραγουδάει συνέχεια! Μα ασταμάτητα! Σε σημείο να λιώνουν τα κοριτσάκια από κάτω. (Κάτι σαν τον Ρουβά).

Και η δεύτερη απορία. Ρε παλικάρι πάνε ξύρισε το μουστάκι!!! Πλάκα μας κάνουν; Μα είσαι παιδάκι ακόμα! Ποιος σου είπε ότι σου πάει! Το θέμα είναι ότι τα κοριτσάκια τον γουστάρουν! Εμείς δυο μέρες να μείνουμε αξύριστοι και αρχίζουν οι γκρίνιες : "Τσιμπάς...ξυρίσου!"

Μη τον βλέπετε σε αυτή τη φωτογραφία. Σε αυτήν εδώ είναι μια χαρά. Εγώ τον πέτυχα ΜΟΝΟ με μουστάκι!

Δεν ξέρω, αλλά γέλασα πάρα πολύ όταν τον είδα να τραγουδάει και να πετάει το μουστάκι του...και φυσικά σε συνδυασμό με το babyface. Ε, δεν πάει, πως να το πω!


4 σχόλια:

Panbeautiful21 16 Αυγούστου 2009 στις 9:08 μ.μ.  

Άστα να πάνε! Αυτός ο -ντεμέκ- νέος Ρωμαίος έχει πάρει όλα τα σήριαλ της Αργεντινής παραμάζωμα!! Πρέπει να έχει φοβερό σουξέ εκεί πέρα..

forget-me-not,  16 Αυγούστου 2009 στις 11:44 μ.μ.  

ρε ειναι παλιος αυτος!! εχει ξαναπαιξει και σε αλλα!!

Panbeautiful21 18 Αυγούστου 2009 στις 3:13 μ.μ.  

Γιατί να είναι ο Ρωμαίος....;;;;