Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ

Η μέρα ήταν ηλιόλουστη. Όλα στον Όλυμπο έδειχναν γαλήνια και ευτυχισμένα. Εκτός από την Αφροδίτη...

-Που πήγε ο καθρέφτης μου Ήρα; φώναζε η Πανέμορφη Θεά.
Απόκριση καμιά...
-Ήρα! Ήρα σου μιλάω! Που πήγε ο καθρέφτης μου;
Όμως η Ήρα δεν έδωσε καμιά απάντηση. Όρμησε τότε η Αφροδίτη με δύναμη στην κάμαρα της Ήρας.
Όμως δεν ήταν εκεί. Ο καθρέφτης έλαμπε πάνω στο θεϊκό κρεβάτι.
"Που να πήγε;" σκέφτηκε η Θεά.

Τράβηξε για τη Μεγάλη Σάλα των Θεών. Εκεί συνάντησε την Αθηνά. Κοιτούσε προς τα κάτω και γελούσε με την καρδιά της.
-Γιατί γελάς πάλι εσύ αδερφούλα; ρώτησε η Αφροδίτη.
-Μα είναι να μη γελάς Αφροδίτη; Ορίστε δες εκείνον τον κακόμοιρο τον ανθρωπάκο εκεί κάτω.Έχει βλέψεις να γίνει πολιτικός.
Κάποιος του είπε "Συν Αθηνά και χείρα κίνει" και δες τον τώρα πώς κουνάει τα χέρια του φωνάζοντας το όνομά μου!
Ξέσπασαν και οι δυο σε δυνατά γέλια.
- Και να φανταστείς ότι είμαι η Θεά της Σοφίας! Κι όμως όλοι οι ηλίθιοι εμένα φωνάζουν νομίζοντας ότι θα τους φωτίσω ή θα τους δώσω το μυαλό που τους λείπει!
Ξεφύσηξε ανεπαίσθητα και ελαφρώς μελαγχολικά.Γύρισε προς το μέρος της Αφροδίτης.
- Εσύ γιατί έτσι αναστατωμένη;

-Η Ήρα! Αυτή η Θεά μου τη δίνει στα νεύρα! Παίρνει τους καθρέφτες μου, τα αρωματικά μου, τα κοσμήματά μου!
Τελευταία όλο και πιο συχνά! Και σαν μην έφτανε αυτό δεν μπορώ να τη βρω κιόλας! Που είναι; Μήπως την είδες;
-Αν δεν με γελάει η μνήμη μου πρέπει να κατέβηκε κάτω.
-Κάτω; Τι δουλειά έχει κάτω; Να δεις που κάτι ετοιμάζει πάλι!Λες να βρήκε γκόμενο;

-Ε στείλε τον Ερμή να την βρει!
-Σωστά. Ερμή! Ερμή! Έλα εδώ! Γρήγορα! Ερμή!
-Ορίστε Αφροδίτη. Εδώ είμαι.
Ο Ερμής , ελαφρώς τροφαντός αλλά πάντα όμορφος περίμενε να ακούσει τη νέα του αποστολή.
-Θέλω να κατέβεις κάτω και να βρεις την Ήρα.
-Αμέσως! είπε και πέταξε σαν αστραπή από τον Όλυμπο για να βρει την Ήρα.

Η Αφροδίτη χωρίς να χάσει χρόνο γύρισε προς την Αθηνά.
-Καλή μου δεν προσέχεις καθόλου τον εαυτό σου τελευταία. Αυτό το κράνος που φοράς δεν ταιριάζει καθόλου με τον μανδύα σου.
-Να χαρείς Αφροδίτη μου! Μην αρχίζεις πάλι! Άσε με στην ησυχία μου. Έχω πολύ πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθώ.
Η Αφροδίτη απογοητευμένη κίνησε για έναν από τους ναούς της. Ήταν η μέρα που μαζεύονταν οι παρθένες και δεν θα μπορούσε να λείπει.


Συνεχίζεται...

(ΜΥΘΟΓΕΝΕΙΑ)

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ