Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

Γαμιολης σκατομπασταρδος

Με λένε Χάρη Σγουραμάλη, αλλά αυτό το ξέρετε όπως και τα τηλέφωνα και τις διευθύνσεις μου. Πάμε παρακάτω. καταρχήν εννοείτε οτι δε θα ζητήσω συγνώμη για τη γλώσσα μου. Σε αυτές τις περιπτώσεις δε θέλω να μιλήσω με άλλες λέξεις.

Ελάχιστα πράγματα με συγχίζουν. Ένας πολιτισμένος λαός φαίνεται από το πως συμπεριφέρεται στους φυλακισμένους, στους γέρους, στα παιδιά και στα ζώα.
Εγώ ταϊζω πολλά ζώα (γάτες αδέσποτες, δικές μου και σκυλιά) επειδή οι πιο πολλοί δε ταϊζουν ΚΑΝΕΝΑ. Στα αρχίδια μου τους γράφω, ας κάνουν ό,τι θέλουν. Οι άνθρωποι έδιωξαν τα ζώα από το μέρος τους, όχι αυτά εμάς.
Λίγο νερό και τροφή ζητάνε, ειδικά νερό τώρα το καλοκαίρι. Δε σας κοστίζει τίποτα να αφήνεται μια κούπα γεμάτη έξω από τη πόρτα σας.
Δε θέλετε? Καλά κάνετε.
Μη τα ενοχλείται όμως. Έχω πλακωθεί πολλές φορές με δίποδα ζώα, έχω φάει και έχω δώσει ξύλο. Έχω δύο μηνύσεις για τέτοιου είδους ξυλοδαρμό εις βάρος μμου (δεν είναι τίποτα, η ποινή είναι μετατρέψιμη σε πρόστιμο).
Αλλά ΜΗΝ αφήνεται τέτοιους γαμιόληδες σα το μαλακισμένο από τη Λέσβο οπουδήποτε το βλέπετε. Υπάρχουν ελευθερα σε ολη την Ελλάδα. Σε άλλες, σοβαρές χώρες με σοβαρούς πολίτες αυτό το αρχίδι θα ήταν ήδη μέσα, και οι παλιοί φυλακισμένοι θα του είχαν χώσει τις ψωλές τους στο στόμα και στο κώλο του.
ΕΥΧΟΜΑΙ οι συμπολίτες του στη Λεσβο να του τη στήσουν και να τον γαμήσουν στο ξύλο.
Να του ανοίξουν το στόμα και αφού φτύσουν μέσα του να του το κατουρήσουν.
Πολλές φορές έχω γράψει ότι είμαι υπέρ της καύσης των νεκρών αλλά και μερικών ζωντανών και βγαίνουν πολλοί και με λένε ρατσιστή και φασίστα.
Ευχαριστώ, με τέτοιους ανθρώπους πολύ ευχαρίστως να είμαι ρατσιστής, το θεωρώ τιμή μου. Τουλάχιστον θα σας απαλλάξω από (δε βρίσκω λέξεις να τον βρίσω) τους σκατογαμιόληδες που βασανίζουν για τη μαλακισμένη τη γκάυλα τους ζώα (παιδιά, γέρους κλπ)
Δε μπορώ να τον πω μπάσταρδο επειδή δε φταίνε (πολύ) οι γονείς του.
ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΜΩΣ έχουν μεγαλύτερη ευθύνη, επειδή πρέπει οπωσδήποτε να τον δει ψυχίατρος.
Έχω θάψει και έχω πάει στο κτηνίατρο για θεραπεία ή ευθανασία πολλά αδέσποτα, χτυπημένα και παρατημένα από αυτοκίνητα και ανθρώπους που έχω βρει και πάντα έκλαιγα όταν αναγκαζόμουν να το κάνω. ¨οχι τόσο για αυτά, όσο από οργή για τους γαμημένους γαμιόληδες μπάσταρδους που το έκαναν και καταριόμουν την ώρα που τους πέταγε έξω στο κόσμο το μουνί της μάνας τους.
Δε θα λυπηθώ ποτέ όμως να ξαναματώσω εμένα ή όποιον καριόλη ξαναδώ να σπάει πλάκα χτυπώντας ζώο ή παιδί.
Είστε το ίδιο μαλάκες όσοι βλέπετε και ανέχεστε παρόμοιες καταστάσεις.
Εσείς στη Λέσβο ή οπουδήποτε αλλού, στήστε καρτέρι και γαμήστε το το μαλακισμένο.
συν-άδελφοι του μπλογκ, αν σας πειραξαν οι λέξεις, κατεβάστε το.