Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

HANGING OUT ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!

Είπα και εγώ ο δόλιος να πάω βολτίτσα με τη μαμά. Καιρό έχουμε να τα πούμε, και "ούτε που σου έλειψα καθόλου" και "πάμε μια βολτίτσα"...ξέρετε πώς είναι. Λοιπόν αδέρφια...από τον ΟΤΕ στο ταχυδρομείο γιατί "πού να παρκάρω βρε αγόρι μου τώρα κατέβα και κάνε αυτό" και μετά στα μνήματα για κάνα δυο γνωστούς (στον έναν άναψε και τσιγάρο! wtf?) Λαϊκή,μίνι και σούπερ μάρκετ γιατί οι τιμές διαφέρουν, καφεδάκι σε μια φίλη και "αυτός είναι ο γιος μου", "αχ καλέ έχεις τόσο μεγάλο παιδί; δεν σου φαίνεται!κούκλος! φτού σου παλικάρι μου" και "εμένα ο δικός μου " μπλα μπλα...

Ώσπου φτάσαμε σπίτι και εκεί που νόμισα ότι όλα είχαν τελειώσει έπιασε να συμμαζέψει τα πάντα και τους πάντες ενώ συγχρόνως μουρμούριζε "αν δεν έρθω εγώ...εσένα ούτε που σε νοιάζει"
και "αν έρθει κάποιος πώς θα τον βάλεις μέσα έτσι που είναι;" κτλ κτλ. Φυσικά μου φύλαξε το καλύτερο για το τέλος: Ένα πολύ σπέσιαλ φαΐ από αυτά που καθένας λέει "Σαν της μαμάς το φαΐ δεν έχει!". Ύπνος βαθύς μετά και όνειρα ότι είμαι και πάλι σχολείο και ματώνω τα πόδια μου στους χωματόδρομους!

Α ρε μάνα...ποιος να σου το λεγε ότι το παιδί σου,εκείνο το μυξιάρικο και πάντα τραυματισμένο κωλόπαιδο θα γινόταν blogger!
Ή ότι θα σου έκανε τράκα τσιγάρο το πρωί ενώ το κεφάλι του ήταν σε αποσύνθεση από το προηγούμενο αλκοολούχο ξενύχτι. Και φυσικά ποιος να μου το λεγε και μένα ότι και μετά από όλα αυτά εκείνη ακόμα θα μου μαγείρευε το αγαπημένο μου φαγητό,ακόμα θα μου έλεγε τα ίδια
πράγματα και ακόμα θα ήμουν το μικρό της παιδί( ολόκληρο γαϊδούρι!).

Έχει πλάκα πάντως να παίρνεις τη μάνα σου στα στέκια σου. Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε. Μια φορά η δικιά μου ήθελε να δοκιμάσει και Μοχίτο! Πολύ γέλιο αδέρφια!

Τι να πω;

Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!!

Υ.Γ. Έχω βάλει στόχο να την πάρω μαζί μου σε κάποιο Rockwave! Θα πάθει η γυναίκα! Ψήνεται πάντως...

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

3 σχόλια:

forget-me-not,  17 Ιουλίου 2009 στις 4:02 μ.μ.  

κούκλος! φτού σου παλικάρι μου

χαχαχαχαχαααααααααααααααααααα

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 17 Ιουλίου 2009 στις 4:25 μ.μ.  

Ε καλά τώρα...είναι να μην το'χεις...

Βέβαια ίσως να λένε πάντα το ίδιο για λόγους ευγένειας αλλά εγώ όπως και να'χει προτιμώ την εκδοχή ότι το'χω!

Φτού μου!

MR. KAYA,  17 Ιουλίου 2009 στις 6:00 μ.μ.  

Φτου σου γουρούνι που ακόμα να ανεβάσεις τις εκδηλώσεις σου.