Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

CHAT ΜΕ 13ΧΡΟΝΗ ! ! !

Είπα να δω καμιά ταινία online μιας και τα dvd μου δεν αντέχουν να ξαναμπούν στο dvd player...Εκεί λοιπόν που έψαχνα για κάτι ανάλαφρο, κάτι επικό, κάτι τελοσπάντων για να περάσει η ώρα μου, μού πετάγεται αυτό το παράθυρο:


"Γεια! Ψάχνω έναν φίλο. Θέλεις να μιλήσουμε; (να κάνουμε chat;)"

rose4love009
Thessaloniki, 13


Ναι καλά είδατε! 13 ετών! Φυσικά είναι από εκείνα τα μηνύματα που σε "ψαρεύουν" για διαφημιστικούς και άλλους λόγους. Όμως το να βάζεις μια κοπελίτσα ηλικίας 13 ετών...δεν ξέρω ρε παιδιά μου φαίνεται ότι παρα είναι... Ίσως να το πήρα και πολύ στραβά επειδή δεν βρήκα καμιά ταινία. Ίσως πάλι να μην έχω συνηθίσει. Αλλά 13..; 13 ;;; Τι να πω...Και μετά ψάχνουν να βρουν ποιος και τι στο διαδίκτυο...
Ίσως την επόμενη φορά να μου ζητήσει κανα 6χρονο να του αλλάξω πάνα! Έτσι όπως πάμε δεν το βλέπω καθόλου απίθανο! Με τόσο άχυρο που έχουμε στο κεφάλι μας...

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ