Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

ΜΙΑ ΚΛΕΦΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΠΑΝΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΣΗΣ ! ! !

Καλημέρα σας φίλοι μου!
Τι χαμπάρια; Όλα καλά; Καλά και εγώ δε βαριέστε...Την παλεύω όσο μπορώ.
(και όσο μου επιτρέπει η τσέπη μου)
Διότι άπαξ και στερηθεί το πορτοφόλι σου χαρτονόμισμα κάθε αριθμού και χρώματος, το προφανές εκ των συμφραζομένων συμπέρασμα
είναι ότι έχεις μείνει με ψιλά κερματάκια, που ναι μεν μπορεί να είναι πολλά αλλά ποτέ δεν είναι αρκετά.Με λίγα λόγια...χέσε ψηλά κι αγνάντευε!( σιτ χάϊ εν γουάτς!)


Έχω σκεφτεί διάφορους τρόπους να βγάλω λεφτά.Κατά προτίμηση εύκολα. Α το φιλοσόφησα!Αφού μέχρι τώρα τα βγάζω με ζόρι αλλά πάλι φεύγουν εύκολα τουλάχιστον ας τα βγάλω μια φορά εύκολα.Πού ξέρετε; Ίσως έτσι να φύγουν δύσκολα. Βέβαια δεν είχα σκεφτεί να βγάλω πλαστά εισητήρια όπως έκαναν κάτι Βούλγαροι στη Θεσσαλονίκη.Τους κόστιζε λέει 8 λεπτά να το τυπώσουν το πλαστό και το πωλούσαν 48 λεπτά. 40 λεπτά κέρδος δηλαδής...x 49000 που βρέθηκαν...23.520 ευρώ!Καθόλου άσχημα!

Δεν σας κρύβω ότι είμαι Παοκτσής. Χθες λοιπόν προσπαθούσα απεγνωσμένα να δω κάπου τον κωλοαγώνα της ομάδας μου! Φυσικά κατέληξα να ακούω ραδιόφωνο.Βλέπετε δεν νοιάζει κανέναν το ότι εσύ θες να δεις παιχνίδι. Οποιασδήποτε ομάδας. Σου λέει "κύριε ή βάλε συνδρομιτική ή βγες και πλήρωσε 3 και 4 ευρώ τον καφέ για να δεις τον αγώνα αγκαλιά με άγνωστους που θα κάθονται στα πόδια σου και στον σβέρκο σου". Δεν πειράζει. Καλό και το ραδιόφωνο.Μόνο που δεν φτερνίστηκε βέβαια ο εκφωνητής αλλά οκ δεν έχω παράπονο.Άσε που δεν ήξερε τους παίκτες της άλλης ομάδας και άκουγα μόνο τους παίκτες του ΠΑΟΚ!
Για μια στιγμή νόμισα ότι παίζουμε μόνοι μας οικογενειακό διπλό! Μπράβο πάντως στην ομάδα. Και σε κάθε ομάδα που κερδίζει στην Ευρώπη.


Αφού λοιπόν γλύτωσα χθες τα 3 ευρώ για τον ποδοσφαιρικό καφέ λέω να τα ξοδέψω σήμερα με καλή παρέα! Έτσι μου την έδωσε και είπα να μην πάω στη δουλειά!
Έτσι ρε παιδί δεν γουστάρω! Με το ζόρι; Βαρέθηκα αφεντικό! Βρες άλλον να σου φτιάχνει καφέ και να σου στέλνει τα μέιλ!Το χειρότερο απ'όλα είναι όταν οι "προϊστάμενοί" σου , ας πούμε, την κάνουν για διακοπές και μένεις μαλάκας.Στην αρχή είναι καλά που κάθεσαι στην καρέκλα τους.Και αργότερα όταν τρέχεις άσκοπα και ακούς δυνατά μουσική στο χώρο εργασίας (κατά προτίμηση χέβι μέταλ! Γιέα!) πάλι καλά είναι. Ε μετά από λίγο όμως...όταν αρχίσουν οι ανύπαρκτες φωνές να σου μιλούν νιώθεις λίγο άβολα...


Απ'ότι ξέρω δεν γίνεται καμιά πορεία σήμερα στη θεσσαλονίκη σήμερα, ούτε καμιά βομβα έχουν βάλει οπότε λογικά η μέρα θα κυλήσει ομαλά.Το καλαμάκι θα φέρνει τα μέσα έξω και τα πάνω κάτω στον φραπέ , τα παγάκια θα βγάζουν μελωδική μουσική και εγώ θα ακουμπάω την πλάτη μου στην αναπαυτική καρέκλα λέγοντας ασυναρτησίες με τα φιλαράκια μου που έμειναν πίσω. Όσο και αν διαβάζω, όσο και αν την "ψάχνω" ένα μέρος του εγκεφάλου το κρατάω εσκεμμένα σε ημιβλακώδη κατάσταση. Κάτι σαν βαλβίδα εκτόνωσης ας πούμε. Χρειάζεται πού και πού.

Μην κλαις όμως και μη λυπάσαι. Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι εδώ θα μ'έχεις! Και εσείς οι ...πόσοι;..4-5 που μείνατε πίσω και έχετε την ατυχία να με διαβάζετε...Τι να πω... Περαστικά σας εδώ που μπλέξατε! Η συμβουλή της ημέρας: Η Παρασκευή είναι η καλύτερη μέρα για κοπάνα σε ό,τι κάνετε. Μπρος! Να σας βλέπω να την κοπανάτε! (ντάξει όχι ακριβώς να σας βλέπω...αλλά το πιάσατε).Εγώ αυτό θα κάνω! Την κοπανάω! Αρί βεντέρτσι!Τσάο! Τα λέμε! Σι για! Μπάϊ!(ντάξει φτάνει!)

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Υ.Γ. Χθες η συμμετοχή ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Η προσφορά ισχύει. Παγωμένες μπύρες για όλους!

3 σχόλια:

Panbeautiful21 31 Ιουλίου 2009 στις 2:00 μ.μ.  

ante kalh kopana!!!

k gia na eimaste akribeis h swsth apodosh ths frashs einai: "shit high and gaze..." psssss..

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 31 Ιουλίου 2009 στις 4:26 μ.μ.  

Να'σαι καλά φίλε μου! Ελπίζω και εσένα να σε βρίσκω αραχτό κάπου!

shit high and gaze ε ;;;

Ντάξει πλέον η επικοινωνία με τους φίλους αναγνώστες έχει περάσει σε άλλο επίπεδο!
Μιλάμε είμαστε πολύ μπροστά! :)

Σ'ευχαριστώ για τη διόρθωση!
Θα το λάβω υπ'όψιν την επόμενη φορά που θα βρεθώ να "αγναντεύω"..!

Panbeautiful21 31 Ιουλίου 2009 στις 5:17 μ.μ.  

mpa, pou tetoia tuxh..edw trww sth mapa thn kayth laba ths polhs..de bariesai..?

fysika k eimaste polu mprosta!ti? koukia spernoume??

have a nice gaze! ;-)